۳۵۱۶۱۴
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

خسرو مربی استقلال در سال ۹۸

قبل از سفر ارمنستان بود که یکی یکی رفتند و قراردادشان را با استقلال ثبت کردند اما آنچه در این میان جای تعجب و تامل داشت قراردادهای سه ساله استقلال بود.

ایران ورزشی: قبل از سفر ارمنستان بود که یکی یکی رفتند و قراردادشان را با استقلال ثبت کردند اما آنچه در این میان جای تعجب و تامل داشت قراردادهای سه ساله استقلال بود. در میان بازیکنانی که در هیات فوتبال قراردادشان را به مدت سه سال با استقلالی‌ها به ثبت رساندند، چهره جوانی دیده نمی‌شد. اتفاقا استقلالی‌ها با دو بازیکنی سه ساله تمدید کردند که از نظر سن و سال از سایر بازیکنان بزرگترند و در حال حاضر نزدیک به سی وسه سال سن دارند یعنی تا سه سال آینده به مرز سی وشش سال می‌رسند و این سن برای فوتبالیست، سن زیادی محسوب می‌شود.

خسروحیدری و مهدی رحمتی دو بازیکنی بودند که با استقلال سه ساله ثبت کردند. بازیکنانی که منصوریان از آنها به عنوان بازوی راست خود نام برده بود. خسرو هم بعد از ثبت قرارداد آنقدر از این تصمیم باشگاه خوشحال بود که تقریبا از همه مسوولان تشکر کرد.

برای بازیکنی در سن خسرو بستن قرارداد سه ساله مسلما خوب است اما اینکه استقلال از این قرارداد بلند مدت چقدر سود می‌برد سوالی است که باید کادرفنی و مسوولان این تیم جوابگو باشند. حیدری طی سال‌های اخیر نشان داده با مصدومیت‌های بلند مدتی که دارد کمتر توانسته در طول فصل به استقلال کمک کند و نبود او باعث شده تا کادرفنی این تیم به فکر جانشینی برای او باشند. اگر مصدومیت‌های این بازیکن دوباره در فصل جاری هم به سراغش بیاید یعنی در اکثر بازی‌ها منصوریان نمی‌تواند روی او حساب باز کند. با توجه به این شرایط با چه تدبیری حاضر شدند با این بازیکن قرارداد بلند مدت ببندند. تصمیم مسوولان باشگاه که خود بیانگر بی‌تدبیری است این بازیکنان را تا سه سال در کنار استقلال به‌ عنوان بازیکن نگه می‌دارد. به نظر می‌رسد خسرو و رحمتی مربیان استقلال در فصول آینده باشند اگر در این فاصله در کلاس‌های مربیگری حضور پیدا کرده ونیم نگاهی به آینده داشته باشند!

در استقلال انگار به جای آنکه با نگاه به امروز و فردای باشگاه، مدت قراردادها را مشخص کنند، به موضوعات دیگری از جمله ارتباطات و لابی‌ها توجه دارند. خسرو حیدری چون خسرو حیدری است و چون اعتباری در باشگاه دارد و چون ارتباطاتش با مسوولان تاثیرگذار مثبت است، به قرارداد ۳ ساله می‌رسد و هیچ کس در استقلال از خودش نمی‌پرسد که خسرو در سال ۹۸ به چه کار استقلال می‌آید؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لنگي ام پر افتخارترين تيم آسيا

      اي گل گفتي برترين ها حرف دل ما هواداران آبي دل زدي

    • بدون نام

      لنگی کی تا حالا شده پرافتخارترین تیم آسیا؟! تو آسیا هنوز دوم نشده. آره تو جام شهدا از بین 4تیم پرافتخارترینه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج