۳۵۱۸۲۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

ب‌ام‌و i۵، برادر الکتریکی X۵ +عکس

خودروهای هیبریدی i۳ و i۸ به آرامی تصویر برند ب‌ام‌و را تغییر دادند و حال این سازندهٔ باواریایی گزارش داده که در حال کار بر روی عضو سوم خانوادهٔ i خود یعنی i۵ است که انتظار می‌رود تا پایان دههٔ جاری معرفی گردد.

وب سایت پدال - امیر دهقان: خودروهای هیبریدی i۳ و i۸ به آرامی تصویر برند ب‌ام‌و را تغییر دادند و حال این سازندهٔ باواریایی گزارش داده که در حال کار بر روی عضو سوم خانوادهٔ i خود یعنی i۵ است که انتظار می‌رود تا پایان دههٔ جاری معرفی گردد. i۵ که بین i۳ و i۸ قرار می‌گیرد، احتمالاً یک SUV هم سایز X۵ خواهد بود و این رندر منحصربه‌فرد، چهرهٔ احتمالی آن را نشان می‌دهد.

ب‌ام‌و i5، برادر الکتریکی X5 +عکس

i5 بر روی پلت فرم FSAR (مخفف Flat Battery Storage Assembly) ساخته می‌شود اما ب‌ام‌و قصد ندارد به رقابت کسب حداکثر بُردِ خودروهای برقی بپیوندد. بااین‌حال SUV جدید الکتریکی ب‌ام‌و رقیبی برای خودروی تمام برقی تسلا مدل X که بُردی در حدود 320 کیلومتر دارد خواهد بود. البته طبق اعلام رئیس بخش i ب‌ام‌و، «Henrik Wenders»، مدل i5 برخلاف مدل‌های i3 و i8 که نمونه‌هایی هیبریدی بودند، خودرویی تمام برقی خواهد بود و یک پیشرانهٔ درون‌سوز جهت افزایش برد به‌صورت سفارشی برای آن ارائه می‌گردد.

ب‌ام‌و i5، برادر الکتریکی X5 +عکس

هنریک وندِر در رابطه با آیندهٔ محصولات سری i ب‌ام‌و می‌گوید:

«افزایش بُرد در خودروهای الکتریکی، عاملی مهم و تعیین‌کننده است؛ بنابراین هنگامی‌که خودروهای برقی ازلحاظ پیمایش قابل‌مقایسه با انواع بنزینی و دیزل باشند، به‌احتمال فراوان پیشرانه‌های درون‌سوز منسوخ خواهند شد. به همین دلیل ما همچنان در آینده بر ساخت خودروهای الکتریکی و افزایش برد آن‌ها تمرکز خواهیم داشت تا به نیازهای خریداران متفاوت و خاص خود پاسخ دهیم.»

ب‌ام‌و i5، برادر الکتریکی X5 +عکس

بااین‌حال هنوز تاریخ دقیقی برای معرفی و تولید i۵ اعلام‌نشده است اما بسیاری بر این باورند که تولید این خودرو می‌تواند همزمان با ارائهٔ مشوق‌های جدید دولت آلمان برای وسایل نقلیهٔ الکتریکی باشد. به‌عبارت‌دیگر برای اینکه بتوانیم نسخهٔ نهایی ب‌ام‌و i۵ را در جاده‌ها ببینیم، حداقل باید دو تا سه سال دیگر صبر کنیم.

ب‌ام‌و i5، برادر الکتریکی X5 +عکس

ب‌ام‌و i5، برادر الکتریکی X5 +عکس

ب‌ام‌و i5، برادر الکتریکی X5 +عکس

ب‌ام‌و i5، برادر الکتریکی X5 +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج