۳۵۱۸۶۴
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

روایتی دیگر از حمله مسلحانه در ریجاب

قائم مقام وزارت کشور جزئیات حمله مسلحانه در غرب کشور را تشریح کرد و گفت:هنوز هویت و انگیزه عاملان حمله به نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و شماری از مدیران این شهرستان مشخص نیست.

خبرگزاری مهر: حسینعلی امیری قائم مقام وزارت کشور با اشاره به سوء قصد دالاهو گفت:‌ هنوز هویت و انگیزه عاملان حمله به نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و شماری از مدیران این شهرستان مشخص نشده است.

وی افزود: تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی برای شناسایی و بازداشت عاملان این سوء قصد ادامه دارد و تا زمان دستگیری آنان نمی توان درباره هویت و انگیزه مهاجمان سخن گفت.

وی تاکید کرد: اطلاع رسانی درباره این حادثه صرفا از کانال‌های رسمی اعتبار دارد و اخبار منتشر شده در فضای مجازی و کانال‌های غیررسمی به هیچ عنوان اعتبار ندارد.

امیری همچنین درباره جزئیات این حادثه گفت: حدود ساعت ۱۴:۴۰ امروز نماینده اسلام آباد غرب در مجلس و فرماندار دالاهو به همراه سه مدیر استانی از دامپزشکی و شیلات در منطقه ریجاب در حال ماموریت کاری بودند که از جانب چند فرد مسلح از داخل خودروی پژوی ۴۰۵ مورد حمله مسلحانه قرار گرفتند.

سخنگوی وزارت کشور افزود: ‌در این حمله متاسفانه دو نفر شامل راننده و یکی از سرنشینان در دم به شهادت رسیدند؛ فرماندار دالاهو از ناحیه شکم و مدیر شیلات از ناحیه پا با اصابت گلوله مجروح شدند و نماینده اسلام آباد غرب نیز در حین خروج از خودرو مجروح شد و مهاجمان متواری شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کارگر اخراجی

      توهمین اخبار گفته شده که مهاجمان ازمرز گریختن دیگه کی رو میخوان بگیرن، توروخدا این امنیت رولااقل حفظ کنید، مامردم فقط دلمون به امنیت ایران خوش هست وگرنه از نظراقتصادی، شغلی، مسکن وهزار چیزه دیگه درامنیت نیستیم پس خواهشا امنیت جانی مردم رو مثل قبل حفظ کنید ارگانهای نظامی اطلاعاتی شماعزیزان باعث حفظ آرامش وامنیت مردم هستید خداقوت ونگه دارتون باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج