۳۵۲۱۷
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

آپارتمان‌ اجاره‌ ای با رهن ۴۰ تا ۸۰ میلیونی

ستون امروز نبض بازار به معرفی تعدادی واحدهای مسکونی اجاره ای در مناطق مختلف تهران با شرایط رهن بین ۴۰ میلیون تا ۸۰ میلیون تومان پرداخته است.

دنیای اقتصاد: ستون امروز نبض بازار به معرفی تعدادی واحدهای مسکونی اجاره ای در مناطق مختلف تهران با شرایط رهن بین ۴۰ میلیون تا ۸۰ میلیون تومان پرداخته است.

البته این نرخ‌های پیشنهادی در هر محله ممکن است به ضعیف‌ترین یا باکیفیت‌ترین واحد مسکونی مربوط شود که البته درجه کیفیت محله هم بر نرخ اجاره بها تاثیر بسزایی دارد.

نکته‌ای که این روزها در فایل‌های فروش یا در بنگاه‌های املاک به چشم می خورد این مساله است که در حال حاضر موجران دست یاری به سوی مستاجران دراز کرده‌اند، البته با این تفاسیر نباید اینطور تصور کرد که بالاخره مالکان تصمیم گرفتند تا شرایط مالی متقاضیان را درک کنند.

بلکه به دلیل حجم اندک مستاجر در بازار فعلی و از سوی دیگر، افزایش تعداد واحدهای اجاره‌ای در بازار تقاضا باعث شده تا مالکان شرایط پرداخت اجاره بها و همچنین تعهدات مستاجران را ساده‌تر تعیین کنند تا مبادا رقبا، متقاضیان را منصرف کنند.

برای مثال در خیابان ازگل یک واحد ۱۷۷ متری، ۲ خوابه و بدون مالک به بازار عرضه شده و مالک اظهار کرده که حاضر است واحدش را به خانواده پر جمعیت هم اجاره بدهد! از طرف دیگر، این روزها بسیاری از مالکان که قصد دارند واحدشان را با شرایط رهن کامل به بازار معرفی کنند، تاکید می‌کنند که شرایط پرداخت اجاره‌بها قابل تبدیل است.

آپارتمان‌ اجاره‌ ای با رهن 40 تا 80 میلیونی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سپیر

      مجله آخه چه اصراری داری هی نرخ مسکن رو اعلام کنی یا خیلی فانتزی قیمت میدی یا گرون فروشی میکنی، نکن اینکارو شما به همون اخبار حوادثت بچسب توی این مقوله وارد نشو

    • عطا

      کسی نداره خانه بخره بیاد این نرخ رهن بپردازد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج