۳۵۳۰۰۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

نمایش نخستین فیلم عباس کیارستمی

اکران فیلم «قضیه شکل اول، شکل دوم، راه حل اول» ساخته عباس کیارستمی به پاس بزرگداشت این کارگردان بین المللی، شنبه ۲۶ تیرماه در سینماتک فرهنگسرای نیاوران برگزارمی شود.

خبرگزاری مهر: اکران فیلم «قضیه شکل اول، شکل دوم، راه حل اول» ساخته عباس کیارستمی به پاس بزرگداشت این کارگردان بین المللی، شنبه ۲۶ تیرماه در سینماتک فرهنگسرای نیاوران برگزارمی شود.

نمایش نخستین فیلم عباس کیارستمی

در سومین نشست سینماتک فرهنگسرای نیاوران نخستین فیلم عباس کیارستمی کارگردان صاحب سبک سینمای ایران با عنوان «قضیه شکل اول، شکل دوم، راه حل اول» به تهیه کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اکران و در ادامه مورد نقد و بررسی قرار می گیرد .

این فیلم مستندی درباره یک معلم است که گروهی از دانش‌آموزان را از کلاس اخراج می‌کند به این دلیل که هیچ‌یک از آنها به زدن روی میز اقرار نمی‌کند. در شکل دوم یکی از دانش‌آموزان، مقصر را معرفی می‌کند و اجازه پیدا می کند به کلاس برگردد. این فیلم در دو شکل فیلمبرداری شده است.

نقد و بررسی این فیلم نیز به عهده علی اکبر عالمی‌ است. عالمی فارغ التحصیل رشته رادیو و تلویزیون از دانشکده هنرهای دراماتیک است. وی دکترای سینما را نیز از انگلستان دریافت کرده است وعلاوه بر تألیف و ترجمه کتب سینمایی، دبیری و داوری جشنواره‌های مختلف سینمایی را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

عباس کیارستمی یکی از چهره های محبوب سینمای ایران است که توانسته بود با ارائه شیوه های خلاقانه در آثارش توجه بسیاری از صاحب نظران و منتقدان را به خود جلب کند. پیش از این فیلم «اولی‌ها» یکی دیگر از آثار این هنرمند، شنبه ۸ خرداد ماه با حضور شیوا مقانلو در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران مورد نقد و بررسی قرار گرفته بود .

زمان اکران این فیلم از ساعت ۱۹ تا ۲۲ است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج