۳۵۳۲۲۹
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

داورزنی: میرزاجانپور از لیست خط نخورده

رییس فدراسیون والیبال خط خوردن نام میرزاجانپور از تیم ملی والیبال را رد کرد، در حالی که اسامی ۱۲ بازیکن ایران در المپیک در حال حاضر روی سایت فدراسیون جهانی وجود دارد.

خبرگزاری ایسنا: رییس فدراسیون والیبال خط خوردن نام میرزاجانپور از تیم ملی والیبال را رد کرد، در حالی که اسامی ۱۲ بازیکن ایران در المپیک در حال حاضر روی سایت فدراسیون جهانی وجود دارد.

محمدرضا داورزنی بعد از خبر خط خوردن نام مجتبی میرزاجانپور از لیست تیم ملی در المپیک که سایت فدراسیون جهانی منتشر کرد گفت: به لحاظ مقررات IOC همه فدراسیون ها باید تا روز یکشنبه اسامی نهایی ۱۲ بازیکن خود را در المپیک به کمیته های ملی المپیک بدهند. بعد از این اتفاق نیز این اسامی به صورت آنلاین روی سایت فدراسیون جهانی می رود.

او ادامه داد: لوزانو دو روز پیش اسامی ۱۳ بازیکن را به سرپرست تیم ملی داد و او هم این اسامی را به کمیته ملی المپیک ارسال کرد. اسامی نهایی نیز تا یکشنبه به کمیته داده می شود. بنابراین میرزاجانپور هنوز خط نخورده است و در تمرینات تیم حضور دارد.

رییس فدراسیون والیبال گفت: باید منتظر باشیم چرا که چند بازیکن ما مصدوم هستند و باید مشخص شود که وضعیت جسمانی آن ها چطور است. در چندروز آینده کادرفنی تصمیم می گیرد بازیکنی که از تیم ملی خط می خورد دریافت کننده است یا از بقیه بچه ها انتخاب می شود.

داورزنی در ادامه افزود: ما این امکان را داریم حتی قبل از شروع مسابقه ها دو بازیکن خود را تغییر دهیم و فدراسیون جهانی و Ioc این امکان را داده که فدراسیون ها بتوانند این کار را انجام بدهند.

رییس فدراسیون والیبال درباره بازی تدارکاتی ایران و برزیل قبل از آغاز المپیک گفت: ما بلیت تیم را برای سفر به ریو گرفته ایم اما اگر بخواهیم با برزیل بازی کنیم باید سه روز زودتر به این کشور برویم و منتظر هستیم که آیا می توان این سفر را زودتر انجام داد یا خیر. کمیته ملی المپیک هم تلاش می کند این اتفاق بیفتد و ما بتوانیم در برزیل با تیم میزبان بازی کنیم.

فدراسیون جهانی والیبال ساعاتی پیش اسامی ۱۲ بازیکن تیم ملی ایران در بازی های المپیک را منتشر کرد که در آن نام میرزاجانپور وجود نداشت اما رییس فدراسیون این موضوع را رد کرده است، درحالی که این اسامی هم اکنون در سایت فدراسیون جهانی و لینک مربوط به المپیک وجود دارد.

داورزنی: میرزاجانپور از لیست خط نخورده
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • الما

      بابا اين ميرزاجانپور چيه
      آه هميشه مياد گند ميزنه ... جوگير

      پاسخ ها

      • بحیرا

        بازیش خوبه ولی یخورده جو گیره.

    • رضا ف

      خدایش اگر کسی قراره خط بخوره حق مهدوی نه کس دیگری یه نگاه به بازیهاش کنید میفهمید پارتی داره درسته وگر نه مفتش گرونه....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج