۳۵۳۳۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

کاپیتانی در استقلال؛یک بازوبند و شش مدعی

استقلالی ها در مذاکراتشان با عنایتی قول هایی بابت کاپیتانی به او داده اند. این در حالی است که بسیاری از نزدیکان مهدی رحمتی از قید شدن بحث کاپیتانی در قرارداد او صحبت می کنند. در این میان بحث فرهاد مجیدی با بقیه فرق می کند.

کاپیتانی در استقلال؛یک بازوبند و شش مدعی

تماشا: با شروع نیم فصل دوم مسابقات، بازوبند کاپیتانی استقلال دوباره می تواند حاشیه درست کند. در حالی که در طول نیم فصل اول مسابقات، بازوبند کاپیتانی آبی ها تنها بر بازوی مهدی رحمتی بسته شده، شاید با حضور رضا عنایتی و فرهاد مجیدی در نیم فصل دوم این ثبات از بین برود.

طبق شنیده ها استقلالی ها در مذاکراتشان با عنایتی قول هایی بابت کاپیتانی به او داده اند. این در حالی است که بسیاری از نزدیکان مهدی رحمتی از قید شدن بحث کاپیتانی در قرارداد او صحبت می کنند. در این میان بحث فرهاد مجیدی با بقیه فرق می کند.

کاپیتانی در استقلال؛یک بازوبند و شش مدعی

او علاوه بر اینکه برای خداحافظی از فوتبال و استقلال به تیم برمی گردد، با اعتباری که در بین هواداران برای کاپیتانی دارد، ناخودآگاه بازوبند را از آن خودش می کند. هر چند این سه نفر جدی ترین گزینه های کاپیتانی استقلال در نیم فصل دوم هستند اما نباید به راحتی از کنار نام مدعیانی مثل امیرحسین صادقی و مجتبی جباری هم گذشت.

جباری به عنوان کاپیتان دوم استقلال در فصل گذشته، در نیم فصل دوم به ترکیب تیم برمی گردد و شاید برای بستن بازوبند کاپیتانی انتظاراتی داشته باشد. در چنین شرایطی مطمئنا صدای امیرحسین صادقی هم در می آید. او که در ابتدای فصل هم روی بستن بازوبند کاپیتانی حساب باز کرده بود، بعد از کاپیتان شدن رحمتی رابطه خوبی با کاپیتان فعلی استقلالی ها ندارد.

اعتراضات صادقی در جمع های خودمانی به گوش رحمتی هم رسیده و همین مسئله باعث شده تا رحمتی هم دل خوشی از او نداشته باشد. خیلی ها درگیری های لفظی این دو نفر در طول بازی های استقلال را هم به حساب همین اختلاف می گذارند. در این بین شاید پژمان منتظری کم حاشیه ترین کاپیتان استقلال باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لاله

      فکر نمیکنم کسی رو کاپیتانی فرهاد مجیدی بحثی داشته باشه بعد از فرهاد هم قطعا باید بازوبند رو دست رحمتی بماند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج