۳۵۳۳۲۴
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

شلیک به دو زندگی در قهوه‌ خانه

عامل قتل پسر ۲۰ ساله در یک قهوه‌خانه صبح دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی اصغرزاده محاکمه شد.

روزنامه ایران: عامل قتل پسر ۲۰ ساله در یک قهوه‌خانه صبح دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی اصغرزاده محاکمه شد.

این در حالی است که قربانی جنایت سه سال پس از شلیک مرگبار جان باخت و یکی از متهمان پرونده نیز فراری است.

حادثه خونین شامگاه نوزدهم آبان سال ۹۰ در قهوه‌خانه‌ای حوالی شهر ملارد شهریار رخ داد.

کارآگاهان دایره جنایی در پی اعلام خبر، راهی محل حادثه شده و در ردیابی‌های پلیسی دو متهم به نام‌های سعید و محسن را در این ماجرا شناسایی کردند.سعید بلافاصله از سوی کارآگاهان دستگیر شد اما محسن با گذشت پنج سال از این ماجرا همچنان متواری است.

صبح دیروز سعید به عنوان متهم ردیف اول در حالی محاکمه شد که خانواده مقتول خواهان قصاص عامل جنایت شدند.متهم در آخرین دفاع خود را بی‌گناه خواند و قتل شهرام را رد کرد.

این در حالی بود که به خاطر حضور شاهدان و مدارک پزشکی قانونی، اتهام علیه سعید روشن بود و شواهد نشان داد وی با کلت کمری پسر جوان را هدف شلیک دو گلوله قرار داده است.سعید گفت: آن شب برای تسویه حساب شخصی همراه محسن سراغ صاحب قهوه‌خانه رفتم در حالی که منتظر آمدنش بودیم، ناگهان با شهرام که مشتری قهوه‌خانه بود درگیری لفظی پیش آمد و بعد کار به نزاع کشید. بعد هم نمی‌دانم چه شد که شهرام غرق خون روی زمین افتاد.

سه سال بعد نیز از مرگ شهرام باخبر شدم.در ادامه رسیدگی به پرونده، مادر شهرام از ریاست دادگاه برای سعید تقاضای قصاص کرد و گفت: پسرم سه سال عذاب کشید و در بستر بیماری بود تا اینکه بر اثر عوارض همان شلیک‌ها جان باخت.قاضی اصغرزاده نیز پس از شنیدن اظهارات طرفین با دعوت آنها به سازش و مصالحه از مادر مقتول خواست به خاطر خدا از قصاص متهم گذشت کند و مطمئن باشد که دستگاه قضایی به عنوان مدعی‌العموم به جرم سعید و همدستش رسیدگی خواهد کرد. بدین‌ترتیب پس از پایان محاکمه قرار شد در این‌باره در آینده نزدیک تصمیم‌گیری شود.

هشدار

قاضی اصغرزاده رئیس شعبه دادگاه کیفری استان تهران خشونت‌های خیابانی و استفاده از سلاح را در بین جوانان موضوعی بسیار جدی تلقی کرد و به جوانان توصیه کرد از همراه داشتن سلاح سرد بشدت خودداری کنند، چرا که متأسفانه بخش قابل توجهی از قتل‌های خیابانی بدون انگیزه و غیر‌عمد فقط به دلیل در دسترس بودن سلاح رخ می‌دهد که عواقب تلخ و جبران‌ناپذیری به دنبال دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میرزا

      همه قاتلها یا شیشه کشیدن یا نمیخواستن و نمیدونن چطوری قتل اتفاق افتاده و همه هم نادم و پشیمونند

    • بدون نام

      چرا از قصاص صرف نظر کنن .اتفاقا باید قصاص بشه .از خون پسرتون نگزرید اعدامش کنین تا عبرت بشه

    • بدون نام

      حد اقل اسامی رو دقت کنید این خبر رو شما با دو نام دیگه تکرار کردید

    • بدون نام

      سعید گناهی نداره مگه نمیگه شیشه بوده!!! من نمی دونم کی این را تو دهن این قاتل ها گذاشته همه میگن شیشه!!!؟؟؟ احتمالاً وکلا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج