۳۵۳۳۷۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

کالین‌ فرث در پشت‌ صحنه Kingsman ۲

پس از اعلام خبر ساخت فیلم Kingsman: The Golden Circle، برای بسیاری از طرفداران این سوال پیش آمد که آیا کالین فرث در این قسمت حضور خواهد داشت یا خیر که با انتشار یک عکس از پشت صحنه قسمت دوم، حضور وی در این فیلم تایید شد.

وب‌سایت زومجی: پس از اعلام خبر ساخت فیلم Kingsman: The Golden Circle، برای بسیاری از طرفداران این سوال پیش آمد که آیا کالین فرث در این قسمت حضور خواهد داشت یا خیر که با انتشار یک عکس از پشت صحنه قسمت دوم، حضور وی در این فیلم تایید شد.

کالین‌ فرث در پشت‌ صحنه Kingsman 2

این خبر، بخش‌هایی از داستان فیلم Kingsman: The Secret Service را فاش می‌کند.

پس از موفقیت غیر منتظره فیلم Kingsman ساخته متیو وان، ساخت قسمت دوم این فیلم اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسید و پس از مدت کمی، به صورت رسمی اعلام شد که قسمت دوم فیلم با نام Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: دایره طلایی) ساخته خواهد شد. پس از اعلام این خبر، برای بسیاری از طرفداران این سوال پیش آمد که آیا Colin Firth در قسمت دوم فیلم حضور خواهد داشت یا خیر.

دیروز یک عکس در اینستاگرام از پشت صحنه این فیلم منتشر شد که تا حد بسیار زیادی به این شایعات پایان داد. در این تصویر که با هشتگ Kingsman۲ برروی اینستاگرام منتشر شده، ما کالین فرث را می‌بینیم که عینک معروف خود را در قسمت اول فیلم برروی چشم دارد و لباسی شبیه به لباس شخصیتش در فیلم اول پوشیده است.

کالین‌ فرث در پشت‌ صحنه Kingsman 2

حال سوال بزرگ‌تری که مطرح می‌شود،‌ این است که عوامل سازنده قسمت دوم فیلم، چگونه می‌خواهند شخصیت فرث را به قسمت دوم بازگردانند زیرا وی در قسمت اول، با شلیک تیری در سر توسط شخصیت ساموئل ال جکسون به قتل رسید.

تا به حال اطلاعات زیادی از قسمت دوم فیلم منتشر نشده است اما ما در این حد می‌دانیم که کینگزمن ۲، داستان اتحاد افراد کینگزمن با معادل آمریکایی خود با نام Statesman را روایت می‌کند که برای مقابله با خطری که دنیا را تهدید می‌کند، با هم متحد می‌شوند. اینکه قرار است شخصیت فرث در فیلم به صورت صحنه‌های فلش‌بک قرار بگیرد، یکی از احتمالاتی است که می‌تواند بازگشت او را توجیح کند. با این حال تئوری‌های دیگری هم در رابطه با نوع بازگشت کالین فرث به قسمت دوم مطرح شده که ما باید تا زمان اکران فیلم در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۱۷ (۲۶ خرداد ۱۳۹۶) و زمان اکران فیلم منتظر بمانیم تا ببنیم کدام یک از این تئوری‌ها درست خواهند بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج