۳۵۴۱۴۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

«شک» نمایشی که مخاطب را درگیر می کند

سعید داخ با اشاره به اجرای «شک» در تماشاخانه پندار عنوان کرد این اثر نمایشی تا پایان اجرا مخاطب را درگیر خودش می‌کند.

خبرگزاری مهر: سعید داخ با اشاره به اجرای «شک» در تماشاخانه پندار عنوان کرد این اثر نمایشی تا پایان اجرا مخاطب را درگیر خودش می‌کند.

«شک» نمایشی که مخاطب را درگیر می کند

سعید داخ بازیگر تئاتر و تلویزیون و کارگردان تئاتر درباره فعالیت های اخیرش به ما گفت: از ۱۶ تیرماه نمایش «شک» را در تماشاخانه پندار به صحنه برده ام. این اثر نمایشی نمایشنامه شناخته شده ای نوشته جان پاتریک شنلی با عنوان «شک یک حکایت تمثیلی»است که از روی آن فیلم هم با بازی مریل استریپ و کارگردانی نویسنده اثر ساخته شده است.

داخ درباره مضمون اثر یادآور شد: این نمایش درباره شک و تردید است و این شک تا پایان اثر مخاطب را درگیر خودش می کند. من طرح اجرای این اثر را با توجه به ویژگی های تماشاخانه پندار ریختم و چون ایده های اجرایی ام به این سالن نزدیک بود تصمیم گرفتم نمایش «شک» را در این تماشاخانه به صحنه ببرم.

«شک» نمایشی که مخاطب را درگیر می کند

بازیگر نمایش «ترور» در پایان درباره دیگر فعالیت هایش بیان کرد: نمایش «شک» اثری رئالیستی است و فضاسازی آن متفاوت با نمایش قبلی ام «به خاطر ۱۰ دلار» است که متنی ایرانی و نوشته حمیدرضا نعیمی بود البته هر دو اثر از حرکات فرم و فیزیکال به دور بودند اما قرار است سال ۹۶ نمایشی را بر پایه حرکت به صحنه ببرم.

داستان نمایشنامه «شک» درباره راهبه‌ای است که به کشیشی مظنون می‌شود اما این ظن را در درون خود تبدیل به یقین می‌کند، به طوری که مجرم و اثبات گناهکار بودنش از جرم مهم‌تر می‌شود اما در نهایت با همه نتایج و هیاهوها راهبه شک دارد و این شک روح او را می‌خورد...

«شک» نمایشی که مخاطب را درگیر می کند

نمایش «شک» به کارگردانی سعید داخ از ۱۶ تیر به مدت یک ماه در تماشاخانه پندار با بازی نرگس نیک سیرت، عاطفه جلالی، تیما پوررحمانی و احمد نیک‌پور هر شب ساعت ۲۰:۳۰ روی صحنه می رود.

از دیگر عوامل این نمایش انتخاب موسیقی میثم احمدی، طراح لباس نازی پرتوزاده ، دستیار کارگردان و منشی صحنه آوا عبداللهی، پشتیبانی محمدرضا قلی بیگیان و مدیر اجرایی مجید داخ هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج