۳۵۴۱۸۱
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

برای اجرا در کنسرت «ودود موذن» در برج میلاد

بزرگان موسیقی آذربایجان وارد ایران شدند

سه تن از نوابغ موسیقی آذربایجان که قرار است امشب در سالن همایش‌های برج میلاد به اجرای برنامه بپردازند، روز گذشته وارد ایران شدند.

وب‌سایت موسیقی ما: سه تن از نوابغ موسیقی آذربایجان که قرار است امشب در سالن همایش‌های برج میلاد به اجرای برنامه بپردازند، روز گذشته وارد ایران شدند.

بزرگان موسیقی آذربایجان وارد ایران شدند

به نقل از روابط عمومی شرکت پژواک روزگار معاصر، شهریار ایمانف، رحمان ممداف، تورال ممدلی سه نوازنده‌ای هستند که هر کدام در نواختنِ ساز خود صاحب سبکند. این سه نوازنده روز گذشته وارد ایران شدند تا خود را برای اجرای امشب جمعه ۲۵ تیر ۱۳۹۵ در سالن همایش‌های برج میلاد آماده کنند.

این اجرا با حضور گروه «خطایی» به روی صحنه می‌رود و در کنار این هنرمندان، ودود موذن آواز می‌خواند. آمدنِ هنرمندان موسیقی آذربایجان و اجرای آنان در تهران، به همتِ علی غزنوی مدیر شرکت پژواک روزگار معاصر انجام شده و برای به سرانجام رسیدن این اجرا چندین ماه تلاش و رایزنی انجام شده که در نهایت هفته گذشته و تنها چند روز مانده به اجرا مجوزهای لازم صادر شد. شهریار ایمانف نوازنده تار است که در نواختنِ این ساز سبکی جدید و پیچیده برای خودش ابداع کرده و در کارش پیشتاز است. در کارنامه شهریار ایمان‌اف اجرا در آکروپولیس یونان و همکاری با ارکسترهای بزرگ دنیا به چشم می‌خورد. برخی از ویدیوهای اجرای این نوازنده در شبکه‌های اجتماعی بازدیدهای پرشماری داشته است.

رحمان ممداف از نوازندگان و سولیست‌های گیتار برقی در کشور آذربایجان است که سبک خاص خود را در نوازندگی این ساز دارد. او در کشور آذربایجان شناخته شده است و در ترکیه هم محبوبیت خاص خود را دارد. رحمان ممدلی علاوه بر گیتار، تار هم می‌نوازد. تورال ممدلی فرزند رحمان ممدلی است. او آهنگساز است و درس آهنگسازی خوانده و سال گذشته در مسابقات جهانی در مجارستان و در میان آهنگسازان جوان مقام نخست را به دست آورد.

ممدلی پیانو می‌نوازد و جوایز متعددی هم در کارنامه خود دارد. اجرای گروه «خطایی» به خوانندگی ودود موذن و با حضور سه هنرمند سرشناس موسیقی آذربایجان قرار است امشب ۲۵ تیر ساعت ۲۱:۳۰ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شود.

بلیت‌فروشی این کنسرت از طریق سایت iranconcert.com و یا از طریق تماس با تلفن‌های ۲۲۶۵۵۴۵۷ انجام می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      موسیقی!!!! اون هم در تهران؟؟؟؟؟ پس این دلواپسان کجا تشریف دارند که مملکت اینجوری بلبشو شده؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج