۳۵۵۱۱۹
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

بهترین لپ‌تاپ‌های هیبریدی برای کار و بازی

با توسعه محصولات هیبریدی یا تبلت-لپ تاپ موسوم به ۲-in-۱ بسیاری از کاربران ترغیب به خرید شده‌اند و این روزها با دست‌کم ۸ گیگ رم، ۲۵۶ گیگ حافظه اس اس دی و پردازنده کور ام اینتل، می‌توان ساعات طولانی با سیستم خود کار کرد.

خبر انلاین: چه کاربر ویندوزی باشید، یک مک او اس یا لینوکس؛ می‌توانید روی لپ تاپ‌هایی که در این مقاله معرفی می‌شوند، برای کار و یا بازی در نظر بگیرید. با توسعه محصولات هیبریدی یا تبلت-لپ تاپ موسوم به ۲-in-۱ بسیاری از کاربران ترغیب به خرید شده‌اند و این روزها با دست‌کم ۸ گیگ رم، ۲۵۶ گیگ حافظه اس اس دی و پردازنده کور ام اینتل، می‌توان ساعات طولانی با سیستم خود کار کرد. در اینجا به معرفی بهترین سیستم‌های بین ۷۰۰ الی ۲۰۰۰ دلاری بازار، ادیشن جولای ۲۰۱۶ می‌پردازیم تا شما که قصد خرید دارید، بیشتر دراین‌باره فکر کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید:

Asus ZenBook UX۳۰۵CA

بهترین لپ‌تاپ‌های هیبریدی برای کار و بازی

سیستم ۷۰۰ دلاری با ۱.۲ کیلوگرم وزن و ضخامت ۱.۲۳ سانتی‌متر می‌تواند زیبایی و قدرت را برای شما به ارمغان بیاورد. اسکرین ۱۳.۳ اینچی از نوع IPS با رزولوشن فول اچ دی تعریف‌شده و بدنه آلومینیومی با پردازنده اینتل کور ام و گرافیک اینتل اچ دی ۵۱۵ را روی آن شاهد هستیم. ویندوز ۱۰ روی آن نصب است و ۱۰ ساعت عمری باتری دارد.


Microsoft Surface Book

بهترین لپ‌تاپ‌های هیبریدی برای کار و بازی

یکی از بهترین سیستم‌های هیبریدی حال حاضر بازار است که نسل ششم پردازنده اینتل کور آی ۵ را (این مدل) در خود جای‌داده است. نمایشگر لمسی ۱۳.۵ اینچی، ۸ گیگ رم یا حافظه موقت، ۱۲۸ گیگ حافظه اس اس دی، قلم دیجیتال، باتری ۱۲ ساعته و ویندوز ۱۰ پروفشنال؛ تمام این مشخصات سخت‌افزاری را می‌توانید ۱۴۹۹ دلار بخرید.


Dell XPS 13 Touch

بهترین لپ‌تاپ‌های هیبریدی برای کار و بازی

لپ‌تاپ ۱۴۹۹ دلاری دل با نمایشگر ۱۳.۳ اینچی و رزولوشن ۳۲۰۰ در ۱۸۰۰ پیکسل را در کنار نسل ششم پردازنده کور آی ۵ و گرافیک اینتل ۵۲۰ را در خود جای‌داده است. ۸ گیگ رم، ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی اس اس دی، ویندوز ۱۰ و ۱۸ ساعت باتری از دیگر مشخصات فنی این سیستم محسوب می‌شود.


Huawei MateBook

بهترین لپ‌تاپ‌های هیبریدی برای کار و بازی

داشتن سیستم هیبریدی ۱۲ اینچی با رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و پردازنده نسل ششم اینتل کور ام با سرعت ۳.۱ گیگاهرتز به قیمت ۶۹۹ دلار خیلی مناسب به نظر می‌رسد (البته اگر با برند هوآوی به‌عنوان لپ‌تاپ ساز کنار می‌آیید)

۴ گیگ رم، ۱۲۸ گیگ حافظه اس اس دی، باتری ۴۴۳۰ میلی‌آمپری و ویندوز ۱۰ از دیگر ویژگی‌های این محصول هیبریدی ساخت چین است.


Apple MacBook Pro

بهترین لپ‌تاپ‌های هیبریدی برای کار و بازی

بهترین محصول اپل با صفحه رتینا در ابعاد ۱۵.۴ اینچی و رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۸۰۰ آل ای دی و سرعت ۲.۲ گیگاهرتز روی کور آی ۷، ۱۶ گیگ رم، حافظه اس اس دی ۲۵۶ و ۹ ساعت باتری را البته به قیمت بالای ۱۹۹۹ دلار می‌توانید بخرید.


HP Spectre x360

بهترین لپ‌تاپ‌های هیبریدی برای کار و بازی

برای کاربرانی که دائم در محیط کار و خانه قصد استفاده از سیستم خود رادارند این محصول ۱۳.۳ اینچی معرفی می‌شود که فول اچ دی تعریف‌شده و نمایشگر لمسی دارد. لپ‌تاپ ۷۴۹ دلاری مجهز به نسل ششم پردازنده اینتل کور آی ۷ و گرافیک اینتل اچ دی ۵۲۰ است که ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه اس اس دی دارد. (البته مدل‌های بالاتری هم به قیمت بالاتر دارد)


Dell Latitude 13 7000

بهترین لپ‌تاپ‌های هیبریدی برای کار و بازی

سیستم ۱۳ اینچی که بین قدرت، پرفورمنس، امنیت و قیمت بالانس خوبی را برقرار کرده است. با پرداخت ۷۴۹ دلار می‌توانید اینتل کور ام با سرعت ۱.۲ گیگاهرتز، ۴ گیگ رم، ۱۲۸ گیگ حافظه اس اس دی و ۱۰ ساعت عمر باتری را داشته باشید.


Lenovo Yoga 900

بهترین لپ‌تاپ‌های هیبریدی برای کار و بازی

سخت‌افزار قدرتمند با باتری فوق العاده را می‌توانید یک جا با لنوو یوگا ۹۰ داشته باشید. محصول هیبریدی ۱۱۹۹ دلاری مجهز به نسل ششم پردازنده اینتل کور آی ۷ با سرعت ۲.۲ گیگاهرتز است. نمایشگر ۱۳.۳ اینچی، رزولوشن ۳۲۰۰ در ۱۸۰۰، نمایشگر لمسی، ۸ گیگ رم، ۲۵۶ گیگ حافظه اس اس دی از دیگر مشخصات فنی این محصول ۲-in-۱ هیبریدی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج