۳۵۵۵۲۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

سلفی بگیرید جایزه ببرید

سینماهای حوزه هنری در استان اصفهان تمهیدات ویژه ای برای جذب مخاطب و تقدیر از تماشاگران این سالن‌ها در نظر گرفته اند.

خبرگزاری مهر: سینماهای حوزه هنری در استان اصفهان تمهیدات ویژه ای برای جذب مخاطب و تقدیر از تماشاگران این سالن‌ها در نظر گرفته اند.

سلفی بگیرید جایزه ببرید

امور سینمایی استان اصفهان تابستان امسال در روزهای دوشنبه در سینما فلسطین و ساحل اصفهان کلاس های تخصصی گریم کودک برگزار کرده و این کلاس‌ها برای استفاده کودکان رایگان است. این کلاس‌ها دوشنبه ساعت ۱۸:۳۰ در سینما ساحل و ساعت ۲۰:۳۰ در سینما فلسطین برگزار می‌شود.

همچنین برگزاری مسابقه «بهترین سلفی سال ۹۵» یکی دیگر از برنامه‌های امور سینمایی استان اصفهان است. در این مسابقه به بهترین عکس سلفی سال ۹۵ که در سینماهای تحت پوشش موسسه بهمن سبز حوزه هنری گرفته شود، جایزه تعلق می‌گیرد. سینمادوستان اصفهانی عکس سلفی خود را به همراه مشخصات و شماره تماس به ادمین کانال امور سینمایی استان اصفهان ارسال کرده و در مسابقه شرکت داده می‌شوند. به ده نفر برگزیده، کارت هدیه یکساله استفاده از سینما به ارزش دو میلیون ریال اهدا می‌شود.

مشتریان سینماهای حوزه هنری در استان اصفهان، یک امتیاز دیگر هم دارند. در صورتی که تا پایان سال ۱۳۹۵ هر شخص تعداد ۱۰ بلیت به صورت حضوری و یا ۵ عدد بلیت به صورت اینترنتی از سینماهای تحت پوشش امور سینمایی حوزه هنری خریداری کند، با ارائه شماره سریال بلیت و بلیت پاره شده توسط متصدی سینما به دفتر امور سینمایی استان اصفهان در قرعه‌کشی سالیانه شرکت داده خواهد شد. در این قرعه‌کشی به ده نفر از شرکت کنندگان یک دستگاه تبلت اهدا می‌شود.

سینماهای سپاهان (۲ سالن)، ساحل، خانواده و فلسطین شهر اصفهان، متعلق به حوزه هنری هستند. موسسه بهمن سبز، بازوی اجرایی حوزه هنری در بخش سینماداری است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج