۳۵۶۵۱۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

تصویر روز ناسا: جهان را رنگ کن

رنگ کردن جهان به نظر جالب می‌رسد، نه؟ اگر شما هم فکر می‌کنید این کار جالب است، لطفاً از این تصویر نجومی بسیار معروف به عنوان یک طرح استفاده کنید. شما، دوستانتان و یا حتی پدر و مادرتان می‌توانید این تصویر را پرینت گرفته و رنگ آمیزی کنید، حتی اگر بخواهید می‌توانید به صورت دیجیتالی نیز آن را رنگ آمیزی کنید.

وبسایت ویاتک - عرفان مرادی: رنگ کردن جهان به نظر جالب می‌رسد، نه؟ اگر شما هم فکر می‌کنید این کار جالب است، لطفاً از این تصویر نجومی بسیار معروف به عنوان یک طرح استفاده کنید. شما، دوستانتان و یا حتی پدر و مادرتان می‌توانید این تصویر را پرینت گرفته و رنگ آمیزی کنید، حتی اگر بخواهید می‌توانید به صورت دیجیتالی نیز آن را رنگ آمیزی کنید. مادامی که این تصویر را رنگ آمیزی می‌کنید، جالب است بدانید که این طرح معروف نجومی در طی قرن گذشته در جاهای مختلفی به کار برده شده است و خالق اصلی این اثر ناشناخته است.
این تصویر حتی یک اسم مشخص نیز ندارد، آیا شما می‌توانید برای آن یک اسم مناسب انتخاب کنید؟ این تصویر برای اولین بار در کتابی به نوشته کامیل فلاماریون به کار برده شد و هدف کامیل فلاماریون از به کار بردن این تصویر، این بود که نشان دهد تصورات فعلی انسان ممکن است محدود باشند و تمام آن‌چه را که در جهان وجود دارند را نشان ندهند. این تصویر در واقع یک انسان را نشان می‌دهد که پرده‌ی آسمان خیالی را کنار زده و به خارج از آن و فضای بیکران می‌نگرد. این دیدگاه که ستارگان به سقف آسمان چسبیده‌اند و به همراه خورشید به دور زمین در گردشند، در قرون ۱۶ و ۱۷ میلادی رواج داشت و باعث می‌شد ما این جهان را محدود ببینیم و از عالمی نامتناهی بی‌خبر باشیم. اگر می‌خواهید الگوی رنگ آمیزی این تصویر را بدانید، می‌توانید عبارت l'atmosphère météorologie populaire را جستجو کنید.
برای دیدن عکس در اندازه بزرگ بر روی آن کلیک کنید.
تصویر روز ناسا: جهان را رنگ کن
تصویر از: این تصویر توسط شخص خاصی تهیه نشده و برگرفته از کتابی به نوشته کامیل فلاماریون است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج