۳۵۶۸۹۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

پیش‌ بینی خروج صنایع کوچک از رکود

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: «اگر بنگاه‌ها به درستی مدیریت نشود، بازار به خوبی شناسایی نشود، اصول علمی در تولید به‌کار نرود و به کاهش هزینه‌ها دقت نشود، مشکلات گذشته باقی می‌ماند.»

خبرآنلاین: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: «اگر بنگاه‌ها به درستی مدیریت نشود، بازار به خوبی شناسایی نشود، اصول علمی در تولید به‌کار نرود و به کاهش هزینه‌ها دقت نشود، مشکلات گذشته باقی می‌ماند.»

علی یزدانی در پاسخ به این پرسش که آیا خروج از رکود را در میان صنایع کوچک و متوسط احساس می‌کنید؟ اظهار داشت: «خروج از رکود را شاخص‌ها مشخص می‌کند و باید برمبنای آنها باید قضاوت کرد. اما آنچه که خودم از مجموعه صنایع کشور می‌بینم، امیدواری برای این حرکت در کل استان‌ها وجود دارد و عزم جدی نیز در همه مسوولان دیده می‌شود.»

وی افزود: «پیش‌بینی من این است که تا پایان سال این اتفاق حتما محقق می‌شود؛ البته موانعی وجود دارد و دستگاه‌ها محتاط هستند.»

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: «در دوره جنگ، فرماندهی واحد بود که ما را پیروز کرد. تحقق اقتصاد مقاومتی نیز نیاز به همراهی همه دارد و همه باید در این مسیر حرکت کنند.»

یزدانی تصریح کرد: «در حال حاضر کشور در حوزه صنایع کوچک و متوسط به دلیل پراکندگی زیاد، با کوچک‌ترین تکانه تعطیل می‌شوند و با کوچک‌ترین حمایت نیز فعال می‌شوند.»

وی متذکر شد: «ما حتما باید واحدهایی را تحت حمایت قرار دهیم که تا پایان امسال به بهره‌برداری و چرخه تولید برسند و در عین حال، بازار داشته باشند و توان مدیریتی لازم برای اداره کارخانه را داشته باشند.»

رییس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی عنوان کرد: «یکی از رموز موفقیت بنگاه‌ها، مدیریت صحیح است. اگر بنگاه‌ها به درستی مدیریت نشود، دچار ورشکستگی می‌شوند.»

یزدانی تاکید کرد: «اگر بنگاه‌ها به درستی مدیریت نشود، بازار به خوبی شناسایی نشود، اصول علمی در تولید به‌کار نرود و به کاهش هزینه‌ها دقت نشود و قیمت تمام شده مهم نباشد، مشکلات گذشته باقی می‌ماند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج