اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۵۷۳۹۳
۵۰۶۲
۵۰۶۲
پ

ضرب و شتم وحشیانۀ مهاجر سوری در سوئد

یک ویدئوی تکان‌دهنده نشان می‌دهد یک راننده اتوبوس سوئدی پس از حملۀ وحشیانۀ به یک پناهجوی سوری وی را خون‌آلود و زخمی رها می‌کند.

وب سایت پرس تی وی: یک ویدئوی تکان‌دهنده نشان می‌دهد یک راننده اتوبوس سوئدی پس از حملۀ وحشیانۀ به یک پناهجوی سوری وی را خون‌آلود و زخمی رها می‌کند. این مرد سوری که در ویدئوی یادشده به عنوان مصطفی معرفی شد روز سه شنبه (۲۹ تیر) پس از سوار شدن به این اتوبوس در شهر بورگهولم در جنوب غرب سوئد با برخورد تحقیرآمیز و حملۀ وحشیانه راننده روبرو شد.

گفته می‌شود راننده از سوار کردن مصطفی به اتوبوس خودداری کرد اما وی به هر حال توانست سوار اتوبوس شود و همین موضوع رانندۀ تنومند را به حمله به این پناهجوی سوری واداشت. مصطفی در این باره گفت که وی در حال نشستن روی صندلی اتوبوس بود که مورد حملۀ راننده قرار گرفت.

در این فیلم دیده می‌شود که راننده، مصطفی را هدف ضربات لگد خود قرار می‌دهد و به سر وی مشت می‌زند و در حالی که این پناهجوی تنها صورت خود را برای جلوگیری از اصابت ضربات مشت پوشانده از بقیه می‌خواهد که از وی عکس بگیرند.

در بخشی از این ویدئو فرد مهاجم در حالی که گلوی مهاجر سوری را می‌فشارد فریاد می‌زند: «من از شما خوک‌های لعنتی متنفّرم.»

گفته می‌شود در پی این حمله که مسافران اتوبوس تصاویر آن را تهیه کردند مصطفی از ناحیۀ دهان دچار خونریزی شد. در پایان این ویدئو صدای گریۀ این مهاجر سوری به گوش می‌رسد که پس از خودداری سایر مسافران از برخورد با فرد مهاجم یا دلداری دادن وی به گریه می‌افتد.

مصطفی در این باره گفت: «من احساس کردم که در سوئد نیستم بلکه در سوریه به سر می‌برم و به دست تروریست‌هایی افتاده‌ام که می‌خواهند مرا به قتل برسانند. نمی‌توانم احساس خودم را (در آن زمان) به طور کامل توصیف کنم.» وی افزود که در پی این حمله احساس ترس و وحشت می‌کند.
گروه‌های راست افراطی در ماه‌های اخیر اروپا را هدف چندین حملۀ تروریستی قرار داده‌اند که به تحریک احساسات ضد اسلامی در این قاره منجر شده است.

پناهجویانی که وارد اروپا می‌شوند اغلب همان غیرنظامیانی هستند که در مناطق تحت کنترل داعش یا سایر گروه‎های تکفیری، که مسئولیت حملات تروریستی در فرانسه، بلژیک و آلمان را به عهده گرفته‌اند، با خشونت بی‎رویه و بی‎عدالتی بی‌رحمانه مواجهند.

بسیاری از منتقدان، وضعیت کنونی را حاصل سیاست‌های دولت‌های اروپایی می‌دانند که در ابتدای اقدامات پیکارجویان معارض دمشق برای سرنگونی دولت سوریه از آنان حمایت کردند.

طبق اعلام «سازمان بین‌المللی مهاجرت» در سال جاری میلادی تا کنون دست‌کم 194 هزار و 611 پناهجو از طریق دریای مدیترانه خود را به اروپا رسانده‌اند و هزار و 475 نفر نیز در این سفر خطرناک جان خود را از دست داده‌اند.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
ضرب و شتم وحشیانۀ مهاجر سوری در سوئد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج