اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۵۸۵۰۹
۵۰۴۷
۵۰۴۷
پ

آمیتاب باچان جایگزین راجینی کانت می‌شود؟

در حالی که با نمایش جدیدترین فیلم «راجینی‌کانت» هنرپیشه هندی تاکنون بیش از ۲۰ میلیون پوند بلیت فروخته شده، گفته می‌شود برای بازسازی این فیلم برای هندی‌ها، آمیتاب باچان مورد توجه قرار گرفته است.

روزنامه بانی فیلم: در حالی که با نمایش جدیدترین فیلم «راجینی‌کانت» هنرپیشه هندی تاکنون بیش از ۲۰ میلیون پوند بلیت فروخته شده، گفته می‌شود برای بازسازی این فیلم برای هندی‌ها، آمیتاب باچان مورد توجه قرار گرفته است.

به نقل از ایندین اکسپرس، راجینی‌کانت ابرستاره سینمای هند است و او با فیلم جدیدش به پدیده جنوب هند بدل شده است، اما بالیوود نیز قصد دارد یک نسخه از این فیلم را بسازد و آن را با بازی آمیتاب باچان راهی سینماها کند.

آمیتاب باچان جایگزین راجینی کانت می‌شود؟

در حالی که اکران فیلم «کابالی» با نقش‌آفرینی راجینی‌کانت ابرستاره سینمای هند که از جمعه (۲۲ جولای) راهی سینماها شد در همین مدت کوتاه فروشی باورنکردنی را تجربه کرده، و شمار زیادی از طرفداران او به سینماها هجوم آوردند تا در روز نخست شاهد تماشای این فیلم باشند، این فیلم موفق شد تا به فروشی ۲۰ میلیون پوندی دست یابد.

فیلم «کابالی» که در بیش از ۱۲ هزار سالن سینما در سراسر هند و نیز آمریکا، بریتانیا و مالزی راهی پرده‌های سینماها شد موفق شد تا تنها در نخستین روز اکرانش فروشی بیش از ۷ میلیون پوند را ثبت کند.

در حالی که بسیاری از موسسات و شرکت‌ها یک روز را برای این‌که کارکنان‌شان بتوانند برای تماشای فیلم بروند، تعطیل کرده‌اند، این فیلم را دیگر جمعتی‌های کشور پهناور هند که به زبان تلوگو، هندی، مالایام و مالایی صحبت‌ می‌کنند، نمی توانند تماشا کنند و بیشتر تماشاگرانی که به تماشای این فیلم می‌روند، به زبانی تامیلی صحبت می‌کنند. به همین دلیل برای کشاندن مخاطبان هندی زبان به سینماها، سازندگان فیلم «کابالی» تصمیم گرفته‌اند تا با حضور آمیتاب باچان به بازسازی این فیلم در بالیوود دست بزنند و نقش کابالیسواران را یک بار نیز با حضور این بازیگر محبوب جلوی دوربین ببرند. این فیلم با موضوع انتقام یک گانگستر ساخته شده و راجینی کانت که از مشهورترین هنرپیشه‌های هند است، در نقش او بازی کرده است.

اما منبعی که در این باره اظهار نظر کرده و نخواسته است تا نامش افشا شود می‌گوید باچان نیز ستاره بزرگی است و از آنجا که قصد نداریم تا این فیلم را به زبان هندی دوبله کنیم و این امر به دلیل حساسیت‌های فرهنگی زیادی است که در این باره وجود دارد، باید آن را به زبان هندی بازسازی کرد . کابالی اکنون به زبان تامیلی و برای این جامعه از مردم هند ساخته شده و با توجه به اهمیت دیالوگ ها و لهجه باید نسخه هندی آن نیز ساخته شود.

این دو ستاره بزرگ سینمای هند یعنی راجینی کانت و باچان با هم در فیلم‌های مختلفی بازی کرده‌اند که فیلم «آندا کانون» در سال ۱۹۸۳ و «گرفتار» در سال ۱۹۸۵ از جمله آنها هستند. این دو با هم بسیار صمیمی هستند و برای هم احترام زیادی نیز قایل هستند. در واقع تاکنون بسیاری از فیلم‌های هندی که با بازی آمیتاب باچان ساخته شده با بازی راجینی کانت به زبان تامیلی بازسازی شده است و این بار به نظر می رسد قرار است مسیر عکس این روند طی شود.

آمیتاب باچان ۷۳ ساله که با عنوان «Big B» نیز مشهور است بیش از سه و نیم میلیون هوادار در توییتر دارد و در دنیای هنری این کشور مانند پادشاه با او برخورد می‌شود. باچان نخستین بازیگر هندی است که در موزه لندن جایی برای خود دارد و همچنین در نظرسنجی سال ۱۹۹۹ ملقب به «بازیگر هزاره» شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج