جاباما
۳۵۸۵۹۹
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

اولین شاسی بلند تقویت شده بنتلی

شرکت تیونینگ کار آلمانی "استارتک"، اولین خودروی شاسی بلند بنتلی بنتایگا را با ویرایش‌های اختصاصی خود تقویت کرد.

وب سایت خودروبانک: شرکت تیونینگ کار آلمانی "استارتک"، اولین خودروی شاسی بلند بنتلی بنتایگا را با ویرایش‌های اختصاصی خود تقویت کرد. پروژه‌ای که به طور مشترک به ایجاد تغییرات در داخل کابین و بیرون از آن پرداخته است تا ما در ادامه بیشتر در رابطه با آن سخن بگوییم.
اولین شاسی بلند تقویت شده بنتلی

اگر مختصر صحبتی برای آشنایی با استارتک (Startech) داشته باشیم، می‌توان گفت که این شرکت فعال در زمینه تیونینگ صنعت خودروسازی، کار خود را غیر رسمی از 35 سال پیش و به صورت رسمی، از 15 سال پیش زیر نظر کمپانی "برابوس" در شهر "بتتروپ" آلمان آغاز کرده است. این شرکت باوجود اینکه در بخش غربی آلمان قرار دارند، تنها محصولات تولید شده در بریتانیا را به عنوان سوژه انتخاب می‌کند که شامل محصولات جگوار، لندروور، رنجروور و بنتلی می‌شود و در آخرین پروژه کاری خود هم به سراغ شاسی بلند بنتلی برای تقویت رفته است.

برای شاسی بلند تقویت شده بنتلی اگر از بیرون شروع کنیم، می‌توان یک طراحی اسپرت و چشم نواز را مشاهده کرد که با کاربرد الگوهای طراحی مشکی رنگ اعم از چراغ‌های پیشانی تاریک‌تر، رینگ‌های ۲۳ اینچی مشکی رنگ آلیاژی و همچنین باربند و هودهای مشکی رنگ انتهای سپر در چهره آرایی خودرو، باعث شده تا چهره‌ای خشن‌تر و جدی‌تر از این شاسی بلند خلق شود.
اولین شاسی بلند تقویت شده بنتلی
از تغییرات فیزیکی حاصله در این خودرو هم می‌توان به یک دیفیوزر فیبرکربنی در لابه لای سپر عقب، چهار خروجی اگزوز کرومی رنگ، مجموعه سپر تغییر یافته در بخش جلویی و همچنین کاهش ارتفاع ۲۵ میلی متری نسبت به مدل استاندارد اشاره کرد.

در داخل کابین هم استارتک اعلام کرده که از روکش‌های چرمی مرغوب با طرحی عجیب و غریب، پدال‌های آلومینیومی، تشک‌های راحت‌تر بر روی صندلی‌ها و همچنین لهجه‌های فیبرکربنی بر روی ادوات داخلی کابین استفاده کرده است. موتور فعال در این خودرو هم دست نخورده باقی مانده و همچنان همان موتور 6 لیتری مدل استاندارد به تولید قدرت 600 اسب بخاری سابق می‌پردازد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج