۳۵۸۸۳۶
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

انتشار خبرهای تازه از گوشی های نکسوس

براساس شایعات و گمانه زنی هایی که تا به امروز شنیده ایم، گوشی های نکسوس امسال با نام های مارلین و Sailfish وارد بازار خواهند شد.

وب سایت تک شات: براساس شایعات و گمانه زنی هایی که تا به امروز شنیده ایم، گوشی های نکسوس امسال با نام های مارلین و Sailfish وارد بازار خواهند شد. همچنین، گفته شده که این دو گوشی توسط شرکت اچ تی سی تولید می شوند و این شرکت در حال حاضر با کدهای M۱ و S۱ به آنها اشاره می کند. در حالی که تا به امروز شایعات زیادی درباره اندازه صفحه، قدرت پردازنده و دوربین این گوشی ها شنیده ایم، امروز خبرهای تازه ای در ارتباط با گوشی S۱ منتشر شده است.
انتشار خبرهای تازه از گوشی های نکسوس

ساعاتی پیش، یک فایل از نوع build.prop در ارتباط با گوشی S۱ افشا شده که برخی از شایعات پیشین درباره این گوشی را تایید می کند.

برهمین اساس، انتظار می رود که گوشی مارلین M۱ دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با تفکیک پذیری ۱۴۴۰ در ۱۵۶۰، تراشه اسنپدراگون ۸۲۰، چهار گیگابایت حافظه رم، دوربین اصلی دوازده مگاپیکسلی و دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی باشد. این مشخصات برای یک گوشی پرچمدار در سال ۲۰۱۶ مناسب به نظر می رسند. انتظار می رود گوشی S۱ نیز دارای مشخصات تقریبا مشابه با M۱ باشد، البته به استثنای صفحه نمایش ۵ یا ۵.۲ اینچی و باتری با ظرفیت کمتر.


روی هم رفته، آنطور که از این فایل مشخص می شود، برخی از مشخصاتی که تاکنون احتمال می رفت در گوشی نکسوس S1 اچ تی سی در سال جاری شاهد آنها باشیم تایید شده اند. ابتدا، شاهد بکارگیری پردازنده اسنپدراگون 820 در این گوشی خواهیم بود. انتظار می رود که این گوشی دارای صفحه نمایشی با اندازه تقریبی 5.2 اینچ و از نوع 1080p باشد. این در حالی است که گوشی M1 دارای پنل Quad HD باشد. البته این میزان از تراکم پیکسلی نیز بد نیست، چرا که با توجه به ابعاد صفحه، تراکم 1920 در 1080 مناسب است و باعث تمام شدن زود هنگام باتری هم نمی شود.
و در پایان، در بخش های مختلفی از این فایل می بینیم که به راه حل های امنیتی بیومتریک اشاره شده که به احتمال زیاد به استفاده از اسکنر اثر انگشت اشاره دارد. به هر حال، هیچ یک از این گمانه زنی ها هنوز به تایید رسمی نرسیده اند و باید منتظر رونمایی رسمی از گوشی های نکسوس امسال طی ماه های آینده باقی بمانیم.
انتشار خبرهای تازه از گوشی های نکسوس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج