کاهش رضایت از فرایند فروش خودرو در ایران
متال تهران _ d
رستوران پارسیان_D
متال تهران _ d
رستوران پارسیان_D
کلینیک زیبایی پارسیس_f موبایل
متال تهران _ d
رستوران پارسیان_D
پارسیس - f تبلت
اپیلاسیون نانا 1
دکتر ولدخانی_1
دکتر استرکی_1
اپیلاسیون نانا 3
دکتر استرکی_3
دکتر ولدخانی_3
دکتر ولدخانی_4
اپیلاسیون نانا 4
دکتر استرکی_4
اپیلاسیون نانا 2
دکتر استرکی_2
دکتر ولدخانی_2
کلینیک زیبایی پارسیس_f
۳۵۹۲۵۴
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
۵۵۳۸
براساس جدیدترین ارزیابی صورت گرفته میزان رضایتمندی مشتریان از فرایند فروش خودروهای سواری در ایران در زمستان ۱۳۹۴ نسبت به سه ماهه قبل از آن (پاییز ۱۳۹۴) کاهش یافته است.
خبرگزاری ایسنا: براساس جدیدترین ارزیابی صورت گرفته میزان رضایتمندی مشتریان از فرایند فروش خودروهای سواری در ایران در زمستان ۱۳۹۴ نسبت به سه ماهه قبل از آن (پاییز ۱۳۹۴) کاهش یافته است.

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با ۲۵۶ هزار و ۱۶۶ نفر از خریداران خودروهای سواری عرضه شده از سوی ۱۷ شرکت خودروساز و واردکننده خودرو در ایران در سال گذشته (۱۳۹۴) مصاحبه کرده که نتایج آن نشان‌دهنده کاهش رضایتمندی مشتریان از فرایند فروش این محصولات در ایران در سه ماهه چهارم سال گذشته است.

براساس نتایج این ارزیابی در حالی میانگین رضایتمندی مشتریان از فرایند فروش خودروهای سواری در ایران در زمستان ۱۳۹۴ معادل ۶۴۰ امتیاز از هزار امتیاز بوده است که این شاخص در سه ماهه قبل از آن (پاییز ۱۳۹۴) معادل ۶۴۱ امتیاز از هزار امتیاز بوده است. البته میانگین رضایتمندی مشتریان از فرایند فروش خودروهای سواری در زمستان ۱۳۹۴ نسبت به سه ماهه اول و دوم این سال (بهار و تابستان ۱۳۹۴) افزایش یافته است. بهار ۱۳۹۴ میانگین رضایتمندی مشتریان از فرایند فروش خودروهای سواری در ایران معادل ۶۰۶ از هزار امتیاز و تابستان این سال معادل ۶۰۱ از هزار امتیاز بوده است.
برچسب ها:
مطالب مرتبط
انتشار یافته: 2
در انتظار بررسی:0
Iran, Islamic Republic of
14:00 - 1395/05/05
همش دروغه برج زمستان 94گرفتم گیربکسش خراب شده دوبارتعمیرکردم
Iran, Islamic Republic of
16:15 - 1395/05/05
اصلا تولید خودرو ببخشید زباله به این صورت که سایپا و ایرانخودرو عمل میکنند منسوخ و باطل و از رده خارج شده است مثلا درحالیکه همه مردم از گرانی و بی کیفیتی پراید میگویند سایپا بدون توجه به خواسته های مشتریان اقدام به مونتاژ وانت پراید مینماید تا وقتی که صنعت خودرو انحصاری و غیر رقابتی باشد هیچوقت پیشرفت نخواهد کرد و همیشه از دنیا عقب خواهد بود.دراین دوشرکت که در واقع زباله تولید میکنند تفکرشان اینست که ماشین فقط چهارتا چرخ داشته باشد و از کارخانه خارج شود و برای بار اول که بدست مشتری میرسد روشن شود و دیگر هیچ.و خدمات پس از فروش و گارانتی هم بی معنی و فریبکاری هست و در حد تعویض روغن و سفت کردن پیچ میباشدو هیچکس مسوولیت قبول نمیکند وحقوق مصرف کننده همیشه پایمال میشودو درحد شعار و دروغگویی میباشد
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
استخدام_1
سفیر بار ساقدوش_1
شیرآلات زمانی_1
استخدام_3
سفیر بار ساقدوش_3
شیرآلات زمانی_3
شیرآلات زمانی_4
سفیر بار ساقدوش_4
استخدام_4
شیرآلات زمانی_2
سفیر بار ساقدوش_2
استخدام_2
آیلین_تزریق چربی موبایل
شفا_فوترموبایل
آیلین_فوتر موبایل بلفارو
فنی آتل_فوتر موبایل
کلینیک فرشته_فوتر موبایل
پارسیس_فوتر موبایل ساختمان
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
تدبیرکالا_فوتر موبایل
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
کلینیک النا_فوتر موبایل
کیان برنا_فوتر موبایل
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
شاخه نبات_ فوتر موبایل
دکتر عارفی - موبایل فوتر
آیلین_فوتر موبایل کاشت ابرو
فنی آتل_فوتر
کیان برنا_فوتر
قالیشویی ادیب_فوتر
آیلین_تزریق چربی
دکتر عارفی - فوتر
کلینیک فرشته_فوتر
شاخه نبات_ فوتر
شفا_فوتر
کلینیک النا_فوتر
قالیشویی نوین_فوتر
رستوران باغ بهشت _فوتر
پارسیس_فوتر ساختمان
آیلین_فوتر کاشت ابرو
آیلین_فوتر بلفارو
تدبیرکالا_فوتر
موسسه خیریه زهرا_فوتر
رستوران پارسیان_فوتر
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر