اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۵۹۲۸۳
۵۰۳۲
۵۰۳۲
پ

اولین تصاویر از فیلم «لگو بتمن» منتشر شد

در فوریه ۲۰۱۷ قرار است فیلمی‌به نام “لگو بتمن” به روی پرده‌های نقره‌ای برود . فیلمی‌که تحت تاثیر موفقیت فوق‌العاده فیلمِ “لگو” (۲۰۱۴) قرار است با موضوعی کمیک و درباره‌ی بتمن منتشر شود.

وب‌سایت دو فصل: در فوریه ۲۰۱۷ قرار است فیلمی‌به نام "لگو بتمن" به روی پرده‌های نقره‌ای برود . فیلمی‌که تحت تاثیر موفقیت فوق‌العاده فیلمِ "لگو" (۲۰۱۴) قرار است با موضوعی کمیک و درباره‌ی بتمن منتشر شود. سبکی جدید که در آن کارکترها نه هیبتی انسانی بلکه لگویی دارند و در دنیایی ساخته شده از میلیاردها میلیارد لگو زندگی می‌کنند. به تازگی ، تصاویر و گفته‌هایی از تهیه کننده این فیلم منتشر شده که نشان می‌دهند، دقیقاً قرار است از اقتباس لگوییِ دنیای بتمن چه ببینیم.

اولین تصاویر از فیلم «لگو بتمن» منتشر شد

تهیه کنندگان، Phil Lord و Chris Miller در گفت و گوی خود با اینترتینمنت ویکلی گفتند "قصد دارند «باحال‌ترین» فیلم بتمن را بسازند". حداقل کاملاً مطمئن‌اند که قرار است "خنده‌دارترین" باشد.

اولین تصاویر از جوکر و رابین، که قرار است صدای Zach Galifianakis و Michael Cera را بر خود داشته‌باشند نشان می‌دهند که شاید این فیلم واقعاً می‌تواند چیزی باشد که تهیه کنندگانش می‌گویند . اولین تصویر از شخصیت منفی داستان، جوکر را در بالا و همچنین رابین را در پایین می‌توانید ببینید.

اما این تمام خبر نیست؛ چراکه ما حتی تصاویری داریم از جوکر در حال انجام کارهایش که به نظر می‌رسد تخریب و خرابکاری در نقطه‌ای از شهر گاتهام در تبدیل‌شونده‌ی فوق‌العاده‌ی خودش است. تبدیل‌شونده‌ای که از قضا، Harley Quinn را پشت فرمان دارد.

اولین تصاویر از فیلم «لگو بتمن» منتشر شد

مک‌کِی در توضیحی کلیِ از داستانِ فیلم گفت: "این فیلم، راجع به یک پسر است با کارگردانی مایکل مَن. یک جوانِ مجرد که ناگهان، بچه‌ای را میان زندگی خود می‌بیند." مک‌کِی در ادامه توضیح داد که کنش و واکنش‌های اصلی فیلم هم قرار است در رابطه‌ی رابین و بتمن رخ دهند و این‌که چگونه سبک زندگیِ تنها و مجردِ بروس وِین که کاملاً حولِ محور اصلی "مبارزه با جنایت" می‌چرخد، قرار است توسط رابین مورد مداخله قرار گیرد.

نکته‌ی بسیار جالب دیگر این فیلم هم این است که علاوه بر بتمن، رابین و یا جوکر، قرار است بسیاری دیگر از شخصیت‌های دنیای کمیک را در این فیلم ببینیم. مک‌کِی تایید کرد که همچون فیلمِ لگویی قبلی، این فیلم هم قرار است مملو از شخصیت‌های کمیک باشد.

اولین تصاویر از فیلم «لگو بتمن» منتشر شد

زمان انتشار این فیلم (در بریتانیا)تقریباً چند ماه دیگر و در فوریه‌ی ۲۰۱۷ است. از انتشار اولین تریلر فیلم لگو بتمن، حتماً در دو فصل باخبر خواهید شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج