اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۵۹۲۹۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فغانی: توقع از ما داوران بالاست

داور بین‌المللی فوتبال کشورمان گفت: امیدوارم فدراسیون فوتبال حمایت‌های بیشتری از ما داشته باشد، چرا که تیم داوری تنها نماینده ایران در رشته فوتبال در المپیک ۲۰۱۶ ریوست.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علیرضا فغانی در خصوص انتخاب تیم داوری ایران برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ گفت: در گذشته همیشه داور یا کمک داوری از ایران به‌صورت فردی در المپیک حاضر می‌شد، اما این بار تیم کامل داور ایرانی به این مسابقات دعوت شده است. خوشبختانه ظرفیت و پتانسیل خوبی در تیم داوری ایرانی وجود دارد.

وی افزود: ما به بازی‌های بسیار معتبری می‌رویم و امیدوارم این روند روبه رشد در داوران ادامه داشته باشد. تا کنون در المپیک قضاوت نکرده‌ام، اما می‌دانم بعد از جام جهانی، مسابقات فوتبال المپیک از معتبرترین مسابقات است و ما این شانس را داریم که در المپیک ۲۰۱۶ برزیل حضور داشته باشیم. امیدوارم با عملکرد خوب، نماینده‌ای شایسته برای کشورمان باشیم.

داور بین‌المللی کشورمان خاطرنشان کرد: روز گذشته به‌همراه رضا سخندان و منصوری در فدراسیون حضور پیدا کردیم و دیداری با رئیس فدراسیون داشتیم. امیدوارم فدراسیون فوتبال حمایت‌های بیشتری از ما داشته باشد، چرا که تیم داوری تنها نماینده ایران در رشته فوتبال در المپیک ۲۰۱۶ ریوست.

فغانی درباره کلاس‌هایی که برای آمادگی داوران پیش از آغاز رقابت‌ها در ریو برگزار می‌شود، گفت: یک هفته پیش از شروع مسابقات، مسئولان کلاس‌های توجیهی را برای آمادگی و هماهنگی بیشتر داوران و کمک داوران برگزار می‌کنند. برهمین اساس پنجشنبه هفتم مردادماه عازم برزیل می‌شویم.

وی ادامه داد: توقع از ما بالاست و امیدوارم بتوانیم از حیثیت داوری‌مان دفاع کنیم. داوری ما ظرفیت بالایی در آسیا و حتی در جهان دارد و باید بتوانیم در مراحل بالاتر هم قضاوت کنیم.

داور بین‌المللی فوتبال در پایان گفت: اینکه بگویم چند بازی شانس قضاوت دارم، واقعا سخت است، اما باید این آمادگی را داشته باشیم که هر تعداد بازی را که قضاوت آن به ما داده می‌شود به‌خوبی قضاوت کرده و بهترین عملکرد را داشته باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج