۳۵۹۳۰۷
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

پهپادهای آمازون بر فراز آسمان بریتانیا

هنگامی که شرکت آمازون برای اولین بار از برنامه های خود برای ارسال کالا به مشتریان با استفاده از پهپاد خبر داد، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرد و باعث شگفتی بسیاری شد.

وب سایت تک شات: هنگامی که شرکت آمازون برای اولین بار از برنامه های خود برای ارسال کالا به مشتریان با استفاده از پهپاد خبر داد، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرد و باعث شگفتی بسیاری شد. البته در آن زمان دولت و قانون گذاران آمریکایی چندان روی خوشی به این طرح نشان ندادند. با این حال، دولت این کشور به تازگی نرمش بیشتری از خود نشان داده و آمازون اکنون اجازه اجرای آزمایشی این طرح را دریافت کرده است. در ادامه این خبر با تک شات همراه باشید.
پهپادهای آمازون بر فراز آسمان بریتانیا

حال که از سخت گیری های دولت آمریکا گفتیم، جالب است بدانید بعضی دولت ها هم هستند که از این ایده بسیار استقبال کرده اند. یکی از این کشورها بریتانیا است. به نظر می رسد دولت بریتانیا ایده ارسال کالا با پهپاد را پسندیده و حتی از آمازون جانبداری هم کرده است. به تازگی خبر رسیده که دولت این کشور با آمازون وارد قراردادی شده و به این شرکت اجازه داده پهپادهای خود را در خاک بریتانیا آزمایش کند. سازمان هوانوردی بریتانیا نیز از این طرح استقبال کرده است.

انتظار می رود پهپادهایی که در این طرح بکار گرفته می شوند هر کدام توانایی حمل بار تا حداکثر وزن ۲.۲ کیلوگرم را داشته باشند. طبق اعلام شرکت آمازون، نود درصد از کالاهایی که این شرکت می فروشد دارای وزن کمتر از دو کیلوگرم هستند.

یکی از سخنگویان آمازون درباره همکاری این شرکت با دولت بریتانیا گفته: «به موجب این طرح مشترک، همکاری های ما با دولت بریتانیا، چه در حال حاضر و چه در آینده، تقویت می شود. تا زمانی که از ایمنی طرح مان مطمئن نشده ایم آن را اجرا نمی کنیم. و هدف از اجرای این طرح مشترک نیز اطمینان از ایمنی طرح مان است.»

تیم جانسون، از مدیران سازمان هوانوردی بریتانیا نیز در این باره گفته "ما قصد داریم به نوآوری ها در حوزه پهپادها میدان بیشتری برای حضور بدهیم تا بتوانند به تدریج وارد چرخه هوانوردی شوند. ما در این طرح و با کمک آمازون به درک بیشتری برای تنظیم سیاست های آتی مان خواهیم رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج