۳۵۹۹۲۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

کارت قرمز «اچ‌ بی‌ او» به مت دیمن و بن افلک

شبکه اچ‌بی‌او از ادامه همکاری با مت دیمن و بن افلک برای ساخت فصل پنجم سریال مستند «پروژه گرین‌لایت» (Project Greenlight) انصراف داد.

وب‌سایت آی ‌سینما: شبکه اچ‌بی‌او از ادامه همکاری با مت دیمن و بن افلک برای ساخت فصل پنجم سریال مستند «پروژه گرین‌لایت» (Project Greenlight) انصراف داد. فصل چهارم این مستند تلویزیونی که تنها موفق به جذب ۱.۳ میلیون نفر بیننده شد، در این مدت با چالش‌های متفاوتی از جمله اختلاف‌نظر عمیق میان سازندگانش روبه‌رو بوده است. اچ‌بی‌او در توضیح چنین تصمیمی گفته: «زمانی که در سال ۲۰۱۴ تولید فصل جدید سریال را کلید زدیم، فقط به احیای یک فصل فکر کردیم و اوایل سال ۲۰۱۶ به این نتیجه رسیدیم که ساخت دنباله سریال برای‌مان بی‌معنا و غیرمنطقی است.»

کارت قرمز «اچ‌ بی‌ او» به مت دیمن و بن افلک

به گزارش ورایتی، اختلاف و درگیری میان افی براون تهیه‌کننده و جیسن مان کارگردان پروژه و همچنین کشمکش بین براون و مت دیمن، به بروز مشکلات عدیده‌ای حین ساخت فصل چهارم سریال منجر شد که درنهایت تاثیرش را در جذب مخاطب ناکافی به جا گذاشت. به این ترتیب، طبیعی است که مدیران شبکه اچ‌بي‌او انصراف خود را از ادامه ساخت این سریال مستند اعلام کنند، حتی اگر نام دو ستاره سرشناس هالیوود همچون مت دیمن و بن افلک را با خود یدک بکشد. آن دو پیش از تهیه و نگارش متن سریال «پروژه گرین‌لایت»، در سال ۱۹۹۷ فیلمنامه «ویل هانتینگ خوب» را نوشته بودند که به کارگردانی گاس ون سنت جلوی دوربین رفت.

دیمن نیز در گفت‌وگوی اخیر خود با آسوشیتدپرس به این خبر واکنش نشان داده: «من در جایگاهی نیستم که بخواهم برنامه‌ریزی‌شان را زیرسوال ببرم. کار بزرگی کردند. اما ما مجبوریم دوباره به دنبال شبکه تازه‌ای باشیم.» بازیگر و فیلمنامه‌نویس ۴۵ ساله در ادامه یادآور شده تصمیم دارد سریال را به خریداران جدید معرفی کند و ترجیح می‌دهد فصل‌های بعدی سریال به صورت آنلاین به نمایش درآید.

دو فصل نخست «پروژه گرین‌لایت» اولین‌بار بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۳ از شبکه اچ‌بی‌او روی آنتن رفت و سومین فصل آن در سال ۲۰۰۵ از طریق شبکه تلویزیونی «براوو» به نمایش درآید و یک دهه بعد دوباره به روی آنتن شبکه اچ‌بي‌او بازگشت. در طول قسمت‌های مختلف سریال، فرصتی در اختیار کارگردان‌های فیلم‌اولی قرار می‌گیرد تا فیلمی بلند را جلوی دوربین ببرند.

سپتامبر سال گذشته بود که فصل چهارم سریال روی آنتن رفت و در جذب مخاطب کافی شکست خورد. دیمن این روزها درگیر تبلیغ و حمایت از فیلم جدید خود - «جیسن بورن» - است که به عنوان پنجمین بخش از فرنچایز سینمایی «بورن» از جمعه آینده (۲۹ ژوییه) روی پرده خواهد رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج