۳۵۹۹۴۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

دلیل عدم سفر وزیر ورزش به برزیل

وزیر ورزش و جوانان در اعتراض به تقسیم ناعادلانه سهمیه المپیک میان رسانه ها، ورزشکاران و مربیان و پیشکسوتان، به المپیک ریو نمی رود.

رادنیوز: در فاصله کمتر از ۱۰ روز تا آغاز المپیک ریو، شایعه شده وزیر ورزش و جوانان قصدندارد برای حضور در المپیک به برزیل سفر کند.

اگرچه برخی نزدیکان وزیر می گویند دکتر گودرزی به دلیل مشغله ای که در امور جوانان دارد، تصمیم گرفته در ایران بماند و برعکس رویه وزیر قبلی یا روسای سازمان تربیت بدنی که از روز اول تا آخر المپیک همراه کاروان ورزش ایران بودند، در المپیک شرکت نکند اما ساعاتی پیش یک منبع آگاه به رادنیوز گفت دلیل اصلی خودداری وزیر ورزش از سفر به ریو، اعتراضش به نحوه تقسیم سهمیه های حضور در المپیک میان رسانه ها، پیشکسوتان و مسوولان و ... است.

راست و دروغش گردن راوی که می گفت کمیته ملی المپیک در تقسیم سهمیه ها و وایلد کارت ها جدا از بخش سهمیه رسانه ها که خودی و غیر خودی کرده و به برخی رسانه های غیرفعال و نامعتبر سهمیه داده و برای برخی رسانه های معتبر سهمیه در نظر نگرفته، ملاک درستی برای اعزام افراد به المپیک نداشته و برخی اشخاص بی دلیل به ریو اعزام شده اند و در عوض برخی مربیان، پیشکسوتان و چهره های زحمتکش ورزش که حق شان بود به المپیک بروند از لیست مسافران جا مانده اند. گویا وزیر ورزش در اعتراض به همین نحوه تقسیم سهمیه و کارت های میهمانان، تصمیم گرفته به المپیک نرود و با شایسته هایی که بی دلیل شانس حضور در المپیک را از دست داده اند، همدردی و همراهی کند.

اگر وزیر واقعا چنین کاری کرده باشد، جای تقدیر دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج