جاباما
۳۶۰۱۳۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

مجری مشهور با فیلم دیزنی می‌آید

اپرا وینفری مجری و بازیگر سرشناس امریکایی در جدیدترین پروژه سینمایی ایوا دوورنای کارگردان درام تاریخی «سلما» جلوی دوربین می‌رود.

وب‌سایت آی ‌سینما: اپرا وینفری مجری و بازیگر سرشناس امریکایی در جدیدترین پروژه سینمایی ایوا دوورنای کارگردان درام تاریخی «سلما» جلوی دوربین می‌رود. فانتزی علمی-تخیلی «چین‌خوردگی در زمان» با اقتباس از رمان معروف مادلین لنگل نویسنده امریکایی که در سال ۱۹۶۳ منتشر شد، تهیه و تولید می‌شود. پیش‌تولید این پروژه سینمایی از شش سال قبل در استودیوی دیزنی کلید خورده و حالا قرار است با همکاری مشترک دوورنای و وینفری به روی پرده سینما بیاید.

مجری مشهور با فیلم دیزنی می‌آید

به گزارش ددلاین، اپرا وینفری که پیش از این در درام تاریخی «سلما» (۲۰۱۴) با ایوا دوورنای همکاری کرده بود برای بازی در جدیدترین پروژه سینمایی فیلمساز نامزد جایزه گلدن گلوب قرارداد بسته است. دوورنای قصد دارد با همکاری استودیوی دیزنی یک فانتزی علمی-تخیلی را جلوی دوربین ببرد که داستان آن براساس رمان معروف «چین‌خوردگی در زمان» (A Wrinkle in Time) نوشته مادلین لنگل روایت می‌شود.

وینفری و دوورنای این روزها در یک پروژه دیگر نیز با هم همکاری دارند و درگیر ساخت یک تلویزیونی جدید با عنوان «ملکه شکر» (Queen Sugar) هستند.

پیش‌تولید «چین‌خوردگی در زمان» از شش سال پیش در استودیوی دیزنی آغاز شد. داستان رمان لنگل روایتگر ماجراهای دختری است که در بُعد پنجم به جست‌وجوی پدر دانشمندش می‌رود. جنیفر لی کارگردان و فیلمنامه‌نویس «یخ‌زده/ Frozen» پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ، نگارش سناریوی این پروژه اقتباسی را برعهده دارد.

وینفری در نقش شخصیتی به نام «خانم ویچ» ظاهر خواهد شد؛ جادوگری که به شخصیت محوری داستان کمک می‌کند. همچنین احتمال می‌رود چهره‌های سرشناسی همچون امی آدامز و کوین هارت نیز به گروه بازیگران این پروژه ملحق شوند.

بعد از درام «سلما» که موفق به کسب نامزدی جایزه اسکار بهترین فیلم در سال ۲۰۱۵ شد، این پروژه جدیدترین فیلم بلند داستانی دوورنای به شمار می‌رود. آخرین ساخته کارگردان ۴۳ ساله مستندی با عنوان «سیزدهم» (The ۱۳th) است که به شرح تاثیرات برده‌داری بر جامعه معاصر ایالات متحده پرداخته و اخیرا به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره فیلم نیویورک انتخاب شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج