جاباما
۳۶۱۱۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

کاهش میلیونی قیمت مگان

خودرو مگان که مدت ها بود در جاده گرانی با سرعتی باورنکردنی تخت گاز می رفت، طی چند روز اخیر روند رو به رشد خود را متوقف کرد و به گرانی های پی در پی خود پایان داد.

پرشین خودرو : خودرو مگان که مدت ها بود در جاده گرانی با سرعتی باورنکردنی تخت گاز می رفت، طی چند روز اخیر روند رو به رشد خود را متوقف کرد و به گرانی های پی در پی خود پایان داد.

این خودرو که از ابتدای سال جاری افزایش قیمتی بیش از ۶۵ درصد را تجربه کرده بود و با گرانی های بی وقفه انگشت حیرت بر دهان مصرف کنندگان نشانده بود، طی چند روز اخیر ترمز گرانی را کشید و حتی کاهش قیمت را نیز در کارنامه قیمتی خود ثبت کرد.

خودرو مگان که در ابتدای سال جاری در بازار آزاد با قیمتی برابر با ۳۷میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله می شد طی مدت ۸ ماه قیمت خود را به مرز ۶۲ میلیون تومان رساند تا یکی از خودروهایی باشد که در بازار افزایش قیمت نجومی یعنی ۲۴.۵ میلیون تومان! را به نام خود به ثبت برساند.

اما این خودرو چند روزی است که در بازار آرام شده و از تب و تاب افزایش قیمت افتاده است به طوری که طی دو سه روز اخیر ارزانی ۲.۵ میلیون تومانی را تجربه کرده و حالا با قیمتی برابر با ۵۹.۵ میلیون تومان دست به دست می شود.

فعالان بازار افزایش عرضه این خودرو و آغاز فروش مگان توسط پارس خودرو را از دلایل اصلی کاهش قیمت مگان در بازار عنوان می کنند.

آمار اعلام شده توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز موکد این مطلب است چرا که در بین محصولات پارس خودرو، مگان با رشد تولید مواجه شده‌ و با تیراژ ۹ هزار و ۱۹۹ دستگاهی خود در هفت ماه امسال، ۵۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد را به خود می‌بیند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج