۳۶۱۲۷۳
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

اکثر مجلس در سال ۹۲ حامی قالیباف بود

نایب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس شورای گفت: بعید می‌دانم مجلس و فراکسیون‌ها وارد انتخابات ریاست جمهوری شوند زیرا فراکسیون‌ها کارکرد متفاوتی با احزاب بیرون از مجلس دارند.

خبرگزاری ایسنا: نایب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس شورای گفت: بعید می‌دانم مجلس و فراکسیون‌ها وارد انتخابات ریاست جمهوری شوند زیرا فراکسیون‌ها کارکرد متفاوتی با احزاب بیرون از مجلس دارند.

غلامعلی جعفرزاده با بیان این‌که «مجلس در انتخابات ریاست جمهوری چندان تأثیرگذار نیست» گفت: این پیام خیلی بدی هم دارد. مثلاًَ در دوره قبل اکثریت مجلس روی آقای قالیباف اجماع داشتند اما نتیجه چیز دیگری شد.

وی افزود: نمایندگان باید سعی کنند رابطه‌شان را با مردم نزدیک‌تر کنند و حرف مردم را بشنوند تا تصمیمی که می‌گیرند،‌ تصمیم درستی باشد. آن‌چه مسلم است، این‌که مردم در مقاطع مختلف تصمیمات‌شان متفاوت است.

وی درباره نحوه ورود فراکسیون‌های سیاسی مجلس به انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: بعید می‌دانم مجلس و فراکسیون‌ها وارد انتخابات ریاست جمهوری شوند زیرا فراکسیون‌ها کارکرد متفاوتی با احزاب بیرون از مجلس دارند.

این نماینده مجلس درباره رویکرد فراکسیون مستقلین مجلس نسبت به انتخابات ریاست جمهوری نیز خاطرنشان کرد: هر آن‌چه مجمع عمومی فراکسیون‌ در این‌باره به جمع‌بندی برسد نظر فراکسیون خواهد بود.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین در پایان با پیش‌بینی رأی آوری مجدد حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال‌ آینده، ادامه داد: به اعتقاد من چه رقیب قَدَری مقابل آقای روحانی قرار بگیرد یا نه ایشان مطمئناً در دوره آینده نیز به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود. اگرچه ممکن است سختی‌اش بیش از گذشته نباشد اما مردم مجدداً به ایشان رأی خواهند داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      اتفاقا سختی ندارد چون مردم حسن نیت جناب آقای دکتر روحانی برایشان ثابت شده است و ایشان را ناجی این کشور می دانند

    • بدون نام

      قالیباف بعد از مناظره تلفنی و مطرح شدن حمله گاز انبری شانس خود را برای همیشه از ریاست جمهوری در بین مردم از دست داد و بهتر است که دیگر خود را درگیر این موضوع نکند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج