۳۶۱۸۷۳
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

طنز؛ شهاب حسینی زودتر عذرخواهی کند

فریور خراباتی در روزنامه آرمان نوشت:

سلام شهاب حسینی، حالت خوب است؟ ردیفی؟ روبه‌راهی؟ شهاب جان آخرین پست اینستاگرام شما را خواندیم و لذت...نه! لذت نبردیم(به ما چه؟ ما سر خیاریم یا ته خیار؟).شهاب خان امیدوارم تا زمانی که این یادداشت منتشر می شود صحبت های خود را تکذیب کنید تا خیال ما راحت شود.جناب آقای شهاب حسینی پاسخ اینستاگرامی شما را به دقت خواندم و در شگفت ماندم که چرا یک نفر به جنابعالی نگفت که این پاسخ را یا ننویسید یا حالا که نوشتید آن را داخل کمد قایم کنید یا اصلا ننویسید و توی دلتان این حرف‌ها را بزنید.حالا یک جریده ای آمده و یک عده هنرمند را«فلان» خطاب کرده، مگر در برنامه هفت و پیش از انتشار این نشریه اساتید فراستی و افخمی از این اصطلاح استفاده نکرده اند؟ چرا آن زمان واکنش نشان ندادید؟ شهاب جان! عزیز من(صمیمی شدیم!) زمانی که مهم ترین برنامه نقد سینمایی تلویزیون از چنین ادبیاتی استفاده می کند اینطوری می شود که دیگر راهی برای نجات دیگران باقی نمی ماند و آنها نیز همین کاری را می کنند که آنها می کنند(واضح گفتم؟ ضمیرها را متوجه شدی؟).
شهاب جان حسینی تمام مشکلاتی که ما امروز گرفتار آن هستیم و این ادبیاتی که یک عده در قبال هنرمندان استفاده می‌کنند، برمی گردد به جایزه ای که شما در جشنواره کن گرفتید! اصغر فرهادی خودش کم بود، تو را هم با خودش به کن برد تا جایزه بگیری و این اتفاقات رخ دهند.حال که هنرمندان شرکت کننده در یک جشن داخلی (مراسم حافظ) را چنین خطاب می کنند، در نظر بگیر شما که به آن فستیوال کذایی رفته اید را داخل دل شان چه خطاب کرده اند.شهاب حسینی ما که از بازگشت اصغر فرهادی به آغوش ملت ناامید شده‌ایم اما شما جوان هستید، نباید اسیر این صحنه پردازی های خطرناک شوید و با حضور در جشنواره‌های بی ارزشی چون«کن» آبروی کشور را در سطح جهانی ببرید.
به نظر، شما باید مشاور خود را عوض کنید و از اصغر فرهادی دور شوید و در چنین مواقعی اگر سوالی دارید از بزرگ‌ترها و پیشکسوتان سینما مانند جواد شمقدری و ده نمکی سوال کنید تا شما را درست و اساسی و تمام قد و همه جوره راهنمایی کنند.به نظرم تا دیر نشده پست اینستاگرامی خود را پاک کرده و از بزرگان سینمای کشور خصوصا از جواد شمقدری خیلی عذرخواهی کنید، سر راه یک جعبه شیرینی هم بخرید و به منزل آقای فراستی ببرید، زنگ خانه شان را هم نزنید، شیرینی را پشت در خانه گذاشته و روی آن بنویسید«ارادتمند شما، با اجازه و با عرض شرمندگی، قول می‌دم دیگه تکرار نشه، روم به دیوار، شهاب حسینی!»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگر چه نوشته بودند آقای حسینی
      کاش متن ایشان را هم انعکاس میدادید کامل در جریان باشیم

    • بدون نام

      ما ته نفهمیدیم جریان چیه !!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج