۳۶۲۲۲۳
۵۱ نظر
۵۶۲۳
۵۱ نظر
۵۶۲۳
پ

ماجرای ستاره ترکیه ای و خواستگار سیریش ایرانی اش!

ماجرای سماجت جوان عاشق پیشه ایرانی و خواستگاری او از بازیگر ترکیه ای مدتی است که رسانه های ترکیه ای را به خود مشغول کرده و آنها دائما از درگیری این جوان و بازیگر ترکیه ای می نویسند.

مجله همشهری سرنخ - مژده باقری: ماجرای سماجت جوان عاشق پیشه ایرانی و خواستگاری او از بازیگر ترکیه ای مدتی است که رسانه های ترکیه ای را به خود مشغول کرده و آنها دائما از درگیری این جوان و بازیگر ترکیه ای می نویسند. «عیسی - ک» جوان ۲۷ ساله ایرانی الاصل چهره پررنگ و خبرساز چند ماه اخیر رسانه های ترکیه است. او هواداری است که به نوشته رسانه های ترکیه، پا را فراتر از دنیای طرفداری گذاشته و به خواستگاری هنرمند مورد علاقه اش «حازال کایا» بازیگر نقش فریحا در سریال ترکیه ای رفته. برای سر در آوردن از این ماجرای جالب گزارش ما را از دست ندهید.

داستانی که از توییتر شروع شد!

«حازال کایا» بازیگر ۲۷ ساله سریال های ترکیه، یکی از ستاره های سینمایی خبرساز این کشور است اما داستانی که در ماه های اخیر بیش از هر چیزی جلب توجه می کند، قضیه خواستگاری یک جوان ایرانی از فریحا و شکایت بازیگر ترک از خواستگار سمجش است.

ماجرای ستاره ترکیه ای و خواستگار سیریش ایرانی اش!

این ماجرای جنجالی از زمانی فاش شد که فریحا با مراجعه به دادگاه خانواده استانبول از جوانی ایرانی الاصل با نام «عیسی - ک» به اتهام مزاحمت شکایت کرد. فریحا مدعی بود که این مرد جوان چند ماهی است آرامش شخصی اش را سلب کرده و باعث مزاحمتش شده تا جایی که تبدیل به کابوس شبانه اش شده است!

فریحا در توضیح شکایتش نوشت: «چندی پیش در صفحه اینترنتی توییترم با پیام های عاشقانه عجیب و غریبی با نام کاربری عیسی - ک مواجه شدم. ابتدا به این پیام ها اعتنایی نکردم و با خودم گفتم که او احتمالا یک هوادار افراطی است و به همین دلیل به سادگی از کنارش گذشتم اما متاسفانه داستان به اینجا ختم نشد.»

یا فریحا یا مرگ!

داستان عشق و هواداری جوان ایرانی سر درازی داشت و تب تند عشق جوان هوادار، ادامه دارتر از این صحبت ها بود. مرد جوان با ساختن صفحه ای در فیس بوک پیام های عاشقانه ای خطاب به فریحا پست می کرد. پست جنجال برانگیز این صفحه، پستی با محتوای «یا فریحا یا مرگ» بود که خانم بازیگر ترکیه ای را به وحشت انداخت.

«از طریق چند تن از دوستانم متوجه صفحه فیس بوکی شدم که پست های آن چیزی بیشتر از هواداری بود. البته این داستان را هم زیاد جدی نگرفته و به پای هواداری گذاشتم تا این که ماجرایی مرا به شدت وحشت زده کرد.»

وقتی قاضی دادگاه ماجرا از از او پرسید، دختر جوان گفت: «مدت زیادی از ماجراهای ابراز علاقه اینترنتی نگذشته بود که از طرف شرکت تهیه کننده فیلم هایم با من تماس گرفتند و از هدایا و بسته های زیادی که از طرف هواداران رسیده بود، خبر دادند. وقتی هدایا به دستم رسید، متوجه شدم که بیشتر آنها از طرف همان جوان مزاحم برایم ارسال شده است.»

ماجرای ستاره ترکیه ای و خواستگار سیریش ایرانی اش!

عشقم، همسرم، خانمم!

بازیگر ترکیه ای ادامه داد: «بعد از این ماجرا با خودم گفتم که بی توجهی باعث می شود که مرد جوان دنبال زندگی خودش برود اما او دست بردار نبود: «مرد جوان در هدایای ارسالی بعدی اش یادداشت هایی هم ضمیمه هدایاش می کرد و در نوشته هایش خطاب به من از کلماتی چون عشقم، همسرم، خانمم استفاده می کرد. تمام این قضایا تا جایی قابل تحمل بود که او به سراغ خانواده ام نیامده بود اما وقتی او آدرس منزل شخصی ام را پیدا کرد و پدر و خواهرش را چند بار به منزلم فرستاد، دیگر به ستوه آمدم و تصمیم به شکایت گرفتم. آقای قاضی من از مزاحمت های این پسر و خانواده اش واقعا خسته شده ام و از دادگاه می خواهم با صدور حکمی مرا از دست مزاحمت های این جوان و خانواده اش نجات بدهد.»

می خواهم ازدواج کنم!

دادگاه استانبول بعد از شکایت فریحا از هوادار سمج، وی را به دادگاه فرا خواند. «جرم من این است که عاشق فریحا هستم و دوستش دارم، البته قبول دارم که به آدرس شرکت تهیه کننده فیلم هایش هم چندین بار هدایایی ارسال کرده ام اما به هیچ عنوان قصد مزاحمت نداشته و ندارم. در صفحه توییتر این خانم هم جز پیام های هوادارانه، چیزی ننوشته ام، نه حرف زشت و آزار دهنده ای نوشته ام و نه تهدیدشان کرده ام.

در صفحه کاربری فیس بوکم هم از شدت دوست داشتن به عنوان یک هوادار پروپاقرص، پیام هایی خطاب به وی نوشته ام که فکر نمی کنم جرم باشد. قصد من مزاحمت نیست بلکه ازدواج است. حتی در چندین نوبت خانواده ام را برای صحبت با خانواده اش فرستاده ام اما هر بار با برخورد سرد و مایوس کننده فریحا مواجه شده ام. حتی یک بار پدرم با پدرش در این رابطه صحبت کرده است! قصد ما مزاحمت و آسیب رساندن به این خانم نیست و از این که داستان و ماجرا به اینجا رسیده واقعا ناراحت و پشیمان هستم.» این خلاصه دفاعیاتی بود که مرد جوان در جلسه دادگاه بیان کرد.

ماجرای ستاره ترکیه ای و خواستگار سیریش ایرانی اش!

حکم دادگاه؛ چهار ماه دوری!

قاضی دادگاه خانواده استانبول بعد از شنیدن صحبت های طرفین در نهایت رأی خود را اعلام کرد. در این حکم، مرد جوان و خانواده اش به مدت چهار ماه حق نزدیک شدن به محل کار و زندگی فریحا را نداشته و هر کدام در صورتی که از فاصله 200 متری وی رد شوند، محکوم به پنج سال حبس می شوند! حکم قاضی دادگاه به اینجا ختم نشد و مرد جوان به تهدید فریحا و خشونت علیه زنان متهم شده و طبق حکم دادگاه در صورت تکرار چنین جرمی، وی به اتهام آزار و اذیت زنان، بازداشت شده و راهی زندان می شود.

اداره اتباع خارجی، مقصد دوم فریحا!

اما فریحا با این حکم قانع نشد و با مراجعه به اداره اتباع خارجی، خواهان رد تبعیت خانواده مرد جوان ایرانی و اخراج آنها از ترکیه شد. فریحا در شکایت خود مدعی شد: «با حضور این جوان سمج در ترکیه نه تنها آرامش روانی که حتی آرامش جانی ندارم و به شدت می ترسم. من از این که مرد جوان هر لحظه جلویم سبز شود و ماجرایی درست کند وحشت دارم. این ماجرا به کابوس شبانه من بدل شده است.»

کانون حمایت از زنان ترکیه هم که قصد داشت به هر نحوی نامش بر سر زبان ها بیفتد، با شنیدن شکایت ها و حکم دادگاه، با فریحا همگام شده و خواهان اخراج خانواده ایرانی از ترکیه شدند! اما به دلیل نداشتن دلایل محکمه پسند، اداره اتباع با این خواسته خانم بازیگر موافقت نکرد!

عاقبت جوان عاشق!

داستان هواداری این جوان سمج، شاید سر این دانشجوی ایرانی را به باد بدهد! طبق ادعای رسانه های ترکیه، جوان ایرانی که در دانشکده جراح پاشای ترکیه در رشته پزشکی تحصیل می کند، بعد از ماجراهای پیش آمده، دچار افسردگی شدیدی شده است!

ماجرای ستاره ترکیه ای و خواستگار سیریش ایرانی اش!

اخبار رسانه های حاشیه ساز ترکیه روایت می کنند که پدر وی با مراجعه به شرکت تهیه کننده فیلم های فریحا، از مسئولان شرکت درخواست کرده هر چه سریع تر ترتیب دیداری را بدهند تا پسرش از نزدیک فریحا را ملاقات کند بلکه بتواند با حرف هایش بازیگر مطرح را قانع کند!

این مرد عنوان کرده: «پسرم اگر موفق به دیدار و صحبت با فریحا نشود، خودکشی می کند. اوضاع روحی پسرم به هیچ وجه مساعد نیست و افسردگی اش تا جایی پیش رفته که حتی در کلاس های دانشگاهش شرکت نمی کند.»

«حازال کایا» قصد دارد با فاصله گرفتن از دنیای بازیگری، رستوران داری کند و آشپزی را به لوکیشن های فیلمبرداری و حضور در سریال ها ترجیح بدهد
من آشپز می شوم!

اما در حالی که خبرهای مربوط به شکایت فریحا از جوان عاشق پیشه از سوی رسانه های ترکیه ای با ولع دنبال می شد، انتشار خبر دیگری درباره او باعث شد خبر قبلی کم اهمیت تر به نظر برسد. خبر حاکی از آن بود که «حازال کایا» قصد دارد با فاصله گرفتن از دنیای بازیگری، رستوران داری و آشپزی را به لوکیشن های فیلمبرداری و حضور در سریال ها ترجیح بدهد.

البته زمزمه های رستوران داری و آشپزی خانم بازیگر از مدتی قبل مطرح شده بود اما چند روز پیش این بازیگر با پیش بند آشپزی در حین آشپزی در رستورانش، توسط عکاسان رسانه های ترکیه ای شکار شد و با این عکس جنجالی، حسابی خبرساز شد و اکنون این سوال برای طرفداران او مطرح است که آیا فریحا برای همیشه از دنیای بازیگری جدا شده یا این جدایی مقطعی است و دنبال بازگشتی پرسروصدا و فرصتی طلایی است؟!

آموزش آشپزی برای رفع کنجکاوی

«لیلا حازال کایا» نام اصلی و کامل این بازیگر معروف ترکیه است که در سال 1990 در شهر گازان تپ در خانواده ای ثروتمند به دنیا آمد. پدر و مادرش که هر دو وکیل دادگاه هستند در هفت سالگی فریحا از یکدیگر جدا شدند و پس از طلاق، سرپرستی فریحا به مادرش واگذار شد.

ماجرای ستاره ترکیه ای و خواستگار سیریش ایرانی اش!

اولین حضور حرفه ای اش در دنیای بازیگری به سریال «عشق ممنوع» با نقش نهال برمی گردد. سال ۲۰۱۱ با بازی در سریال فریحا، ستاره اقبالش درخشید و به یکی از ستاره های بازیگری در ترکیه مبدل شد.

حازال بعد از دو سال درخشش در سریال «فریحا» از فیلم جدا شد و بعد از تجربه ناموفق «عشق» با نقش آذر از دنیای بازیگری فاصله گرفت. دلیل این فاصله، علاقه شدید حازال به دنیای آشپزی بود. سال ۲۰۱۴ دوره ای چند ماهه در زمینه آشپزی سپری کرد اما با نقش اول سریال «مارال» دوباره به جعبه جادویی بازگشت. یک سال درخشش در سریال جدید، فریحا را از دنیای آشپزی دور کرده بود تا اینکه سریالش به اتمام رسید و این بار فریحا به شکل جدی تر به فکر آشپزی و گذراندن مهارت های حرفه ای آشپزی افتاد.

فریحا بعد از اتمام سریال «مارال» این بار با عزمی جزم تر سراغ آشپزی رفت و با ثبت نام در کلاس های آموزش آشپزی آکادمیک، شروع به گذراندن دوره آموزشی مفصلی کرد. بازیگر نقش های نهال و فریحا علنا در رسانه ها اعلام کرد که به دلیل حرفه ای و علاقه زیاد به این کار به مدت نامعلومی از دنیای بازیگری فاصله می گیرد.

ایتالیا را انتخاب کرد

فریحا در طول دوران آموزش آشپزی بارها و بارها از آرزوی بزرگش گفت. آرزوی فریحا زندگی در کشور ایتالیا و تاسیس رستورانی ایتالیایی در کشور هنرهاست. فریحا بارها اعلام کرد دنبال تحقق و دست یافتن به آرزوهایش است و به همین دلیل در کنار طی کردن دوره آموزشی، در تدارک کارهای مربوط به مهاجرت بود تا پس از اتمام دوره به ایتالیا مهاجرت کرده و رستوران دلخواهش را تاسیس کند. رستوران ایتالیایی و سرآشپز شدن در آن رستوران، آرزوی فریحا بود و سرانجام او بعد از اخذ مدرک آشپزی از مشهورترین آکادمی آشپزی ترکیه، راهی ایتالیا شد.

مالیات ایتالیا منصرفش کرد

فریحا راهی کشور آرزوهایش شد. خبر رسانه ها نشان دهنده این بود که او دنبال مکان مناسبی برای تاسیس و راه اندازی رستورانش است تا این که در کمال تعجب فریحا به ترکیه بازگشت! این بازیگر علت بازگشت را مالیات بالایی که برای راه اندازی و اداره رستوران باید به دولت ایتالیا پرداخت می کرد اعلام کرد و گفت آرزویش را در کشور خودش برآورده خواهد کرد.

ماجرای ستاره ترکیه ای و خواستگار سیریش ایرانی اش!

شرکت در جشنواره آشپزی

فریحا در بازگشت پر سروصدایش این بار دوباره با آشپزی اش رسانه ای شد. او با شرکت در جشنواره آشپزی «گازانتپ و بلغار» در جلوی چشم شرکت کنندگان، آشپزی کرد.

رستوران داری، ایستگاه بعدی

بعد از جشنواره و درخشش فریحا، خبری از خانم بازیگر نبود تا این که چند هفته پیش رسانه های ترکیه این بازیگر را با پیشبند آشپزی در حال پخت و پز در یک رستوران شکار کردند و بعد از آن بود که اعلام شد این رستوران تازه تاسیس خانم بازیگر است که فریحا در کنار چند نفر دیگر سرآشپزی رستورانش را به عهده دارد.

فریحا دلیل رسانه ای نکردن افتتاح و راه اندازی رستورانش را اینگونه اعلام کرد: «آشپزی برای من، بیشتر از آن که کار و کسب باشد، یکی از مهم ترین تفریحات من است. معتقدم اگر داستان رستوران را رسانه ای کنم نمی توانم آنطور که باید و شاید، تفریح کرده و از آشپزی ام لذت ببرم. من دنبال جنجال نیستم و ترجیح می دهم در آرامش کار کرده و لذت ببرم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • golbahar

      و باز هم پای یک پسر ایرانی سیریش در میان است...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گند بزنن اینجور ادما رو که ابروی ایرانیا رم میبرن

    • بدون نام

      خوشگله.

      پاسخ ها

      • الهام

        خوشگل بود
        الان سیگار میکشه . هم لاغر شده هم پوستش داغون شده .
        قدر خودش رو ندونست

      • بدون نام

        خیلی بیریخته

      • خودم

        علاقه به سریالهای ترکی ندارم و این خانم رو ندیدم ولی تو عکس قشنگه

    • بدون نام

      عجب بابا .

    • بدون نام

      یک دختر 155 سانتی متری و با پیشانی زخمی

    • just a name

      باز هم خطای پزشکییییی......
      نکنه با این وضعیت افسردگیش میخاد فردا مردم رو هم مداوا کنه. خدا بخیر بگذرونه....

    • سحر

      ببخشید اشتباه نوشتین اولین فیلم حازال کایا gencoبود اشتباه نوشتین .

    • بدون نام

      شبیه کارگر خونه مادربزرگمه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا حالا تو این به خودت نگاه کردی؟؟؟!

    • بدون نام

      پسره چه بیکاره !!

    • بدون نام

      بعضی نظر دهندگان از شدت عقده داشتند منفجر میشدن!...خخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما حال خودتو به بقیه تعمیم نده.:)

    • سلی

      پسر ایرانی سریس پیش خودت چی فک کردی با اون قیافه داغونت فک کردی تو رضا هستی که مخ ابرو بزنی

      پاسخ ها

      • خودم

        هههه مخ ابر رو رضا نزده بود پولای باد آورده اش زده بود

      • محمد

        اون دختر یه پسر عاشق و ازدست داد همین دیگه بعضی دخترا لیاقت عشق و ندارن حالا هر روز بره زیر این و اون بخوابه ببینم کجا رو میخواد بگیره.

    • پسرا

      اوسکول بابا پسره فک میکنم چل و دیوونه س کم داره چیه این کوتوله دوخملای ایرانی که از این قشنگ ترن

    • عاشق

      همه فهمیدن بازیگران ایرانی.........
      منم رفتم ترکیه پیداش کردم

    • علیرضا

      دختران ایرانی بهترین و زیبا ترین دختران جهان برای زندگی مشترک هستند اصلا ایشون فرهنگ و نوع زندگیشون به ما ایرانی ها نمی خوره مطمئنا اگر ازدواج کنند تو زندگی مشترک به مشکل می خورن تب عاشقی هم زود سرد می شه

      پاسخ ها

      • سلی

        یعنی شیر مادرت حلالت

      • بدون نام

        ازدواج هم مثل خیلی چیزا به تاریخ خواهد پیوست با این همه زن مطلقه ی کثیف کی دیگه به فکر ازدواج میافته سنگ مفت گنجشک مفت

      • مینا

        !!!!! با این همه زن مطلقه ی کثیف
        فقط میتونم بگم متاسفم برات

      • بدون نام

        زن مطلقه ی کثیف؟؟؟ ...

    • خودم

      حالا میگیم پسره دیوونه اس ولی خانواده اش چرا دارن این کارو می کنن حتما میخوان پز بدن که فلانی عروسمونه

    • پسر

      اينكه شبيه خاله ريزس؟

      اگه باباي پسره دو تا چك ميخوابوند زير گوش پسرش پسرش اينقدر جوگير نميشد.
      جم كن بابا. با پول بابات رفتي اونجا الكي الكي دكتر شدي فكر كردي با پول و خيلي راحت ميتوني دختر مردم رو هم صاحب شي!!!

      پاسخ ها

      • leila

        دیوووونه

    • بدون نام

      مردای کثیف و ... زنای مطلقه رو کثیف میکنن تا بوده زنا از مردا پاک ترن چرا پسرای جوون ما دیگه دنبال زن گرفتن نیستن چون زیر بار مسوولیت رفتن براشون سخته میرن دنبال زنای که کمبود عاطفه دارن درضمن این حازال کایا خوب کلاسی برا خودش گذاشته اگه پسره آمریکایی بود میرفت شکایت کنه ندید بدیدای بی فرهنگ

    • حدیث

      خوش به حالش
      موفق باشی حازال

    • بدون نام

      تو خیلی بی شعور هستی که دنبال دختر ترکیه‌ای تازه به دوران رسیده وبه قول دوستمون ندید بدیدای بی فرهنگ رفتی (آبروی هرچه ایران و ایرانی را بردی،احمق بی شعور)فرهنگ وزیبایی دختر ایرانی زبانزددنیای امروز وگذشته است

      پاسخ ها

      • Baran

        اگر بدون تعصب به ماجرا نگاه کنید متوجه میشید رفتار این پسر با جایگاه اجتماعی و سنش همخونی نداره و غیر عقلانی هستش . یک دختر ایرانی باید خیلی ابله باشه که به همچین آدم آنرمالی . جواب مثبت بده

    • بدون نام

      راس میگه خیلی بی فرهنگ

    • نیکو

      هازال رو خیلیی خیلیی دوس دارم ولی خداییش این پسره آبروی ایرانیا رو برده.عاخه ادم انقد سست و بی اختیار مگه میشه.قرار نیست از هرچی ک خوشمون اومد حتما ماله ما بشه

    • بدون نام

      خاك تو سر احمق تون تا بميرين بى فرهنك واحمقين اخه دخترى كه هر لحظه تو بغل يه نفره واسه تو زن زندكى ميشه همين بهتر كه بميره

    • بدون نام

      ای وای چقد حازال خودشو بالا گرفته خاک تو سر پسره هم که اعتماد بنفس نداره یه بازیگره دیگه به قول دوستمون هروز بغل یکیه بعدشم باز عاشق هانده بازیگر فیلم عشق حرف حالیش نمیشه میشد باز یه چیز!!

    • 0----0

      دختره انگار از دماغ فیل افتاده درسه خوشگله اما در این هم بی انصافیه بابااا 5ساااااال خیلیه یکم کوتاه بیا
      پسره هم حقشه بخوره

    • بدون نام

      من حق ومیدم به هازل شایددختره کسی دیگه رو دوس داره اخه این چ کاری ادم یه بارمیگه وجوابش رومیگیره ومیره پسره احمق خودش وکوچیک کرد دیوااانس

    • صدرا

      این پسره به جای اینکه اویزون دختره میشدبایک شخصیت خوب میرفت خواستگاری میکردحتماجواب خوبی میگرفت خودشم که دکتربود

    • بدون نام

      من که میگم ولش به ما چه

    • سعید

      حیف که در کشور ما استعدادها نابود شده و دختران و پسران ترک ما با ضریب هوشی بالا حق تحصیل به زبان مادری رو ندارن و کلی وقت برای یادگیری و درک زبان فارسی سپری میکنند و چون با این زبان بزرگ نشدن کلی از زندگی عقب میمونن اگه زبان ترکی در کنار زبان فارسی رسمی بشه شاهد پیشرفت چشم گیری در نسل های آینده خواهیم بود شاید اون موقع امسال این خانم عاشق بازیگرای ایرانی بشن مگه ما از ترکیه چیمون کمتره جز مدیریت صحیح

      پاسخ ها

      • Farzad

        اگر اینجور که شما داری تفصیر میکنی بخواد شکل بگیره، اقلیم های دیگر ایران نظیر: لرها و کردها و شمالی ها و عرب ها و اقیلم های دیگر ایران میگوند: ما چی مون از فارس ها و ترک ها کمتر است که زبان هایشان رسمی شده و درون کتب درسی گنجانده شده است؟ و باید زبان ما هم درون کتاب های درسی رسمی تدریس شود. اون وقت که دیگه سنگ روی سنگ بند نمیشه. بعدش شما میگی: اگر زبان ترکی رسمی میشد و بازیگران ایرانی ترکی صحبت میکردند کشورهای ترک زبان ، عاشق بازیگرای ایرانی می شدند ولی به فرض مثال: اگر زبان کردی وارد زبان رسمی ایران بشه آیا کشورهای کرد زبان ، عاشق بازیگرای ایرانی نمیشند؟؟؟؟

    • Baran

      طرف اینهمه سال تحصیل کرده اما دریغ از یک ذره فهم و شعور . با دیدن دو تا سریال عاشق هنرپیشه فیلم شده تو فضای مجازی صفحه ابراز و عشق راه انداخته بعدم تهدید کرده خودکشی میکنه .‌دخترحق داشته ترسیده شکایت کرده طرف رفتارش به جایگاه و سنش نمیخوره آنرماله

    • محمد

      واقعا این وحشی لایق این پسره نبود. بهتره بره زیر بقیه بخوابه بی فرهنگ اشغال رفته شکایت کرده

    • یدونه

      حق باهمه تونه عزیزان

    • عشق ممنوع

      هازال کایا بسیار بازیگر خوشگللل وموفقی هستش
      خوب ب این دختر حق بدین ماهم بودیم میترسیدیم
      بازم شکر ب خیر گذشت

    • ۸۹۰۰

      آخه خب آدم حسابی یه بازیگر معروف میاد با تو ازدواج کنه.اونم یه اتباع خارجی.هم خود ایرانیها آیا حاضرن با یه افغان هرچند دکتر ازدواج کنن.خاک تو سر مغز پوکیده ت کنن.همون بهتر دکتر نشی میزنی همه رو بدبخت کنی

    • .....

      به نظر منم حق با همه هست اما عاشقی فرق میکنه ترک و فارس و آمریکا و ایتالیا یونانی نمیخواد بلاخره عشق عشق لایق هر چیزی هست الان حازال کایا با یکی ازدواج کرده که خیلیم زشته

    • سویل

      اره راس میگه حالا مثلا با کی ازدواج کرد با اون پیر دماغ گنده چون پول داشت .خر

    • فرشته

      درسته دختره خوشگله اما ما تو ایرانمون از اون خییلیییی خیلی خوشگل تر داریم دنبال کسی برو که برات ارزش قاعل باشه

    • هازل

      آره دختر ایرانی خوشگله ولی خوشگلیش با آب میره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج