۳۶۲۹۳۷
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

‌بنیاد مستضعفان ‌اعلام کرد

خانواده های دارای ۲ معلول خانه دار شدند

با همکاری بنیاد مستضعفان، وزارت راه و شهرسازی، انجمن خیرین مسکن‌ساز ایران، سازمان بهزیستی کشور و بنیادمسکن انقلاب اسلامی، تعداد ۶۸ واحد مسکونی به خانواده‌های دارای دو معلول و بیشتر در استان البرز اهدا شد‌.

خبرگزاری فارس: ‌به گزارش ‌پایگاه خبری بنیاد مستضعفان‌، با حضور محمد سعیدی‌کیا، رئیس بنیاد مستضعفان، وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی‌،‌ رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و رئیس ‌سازمان بهزیستی کشور ‌اسناد مالکیت ۶۸ واحد مسکونی از بلوک‌های ساخته شده توسط‌ انجمن خیرین مسکن‌ساز بنیاد به خانواده‌های مشمول طرح دارای دو معلول و بیشتر اهدا شد.‌

در این مراسم رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بیان کرد: سال گذشته همکاری مشترکی بین وزارت کار و امور اجتماعی‌، خیرین مسکن ساز‌، بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن و بخش زمین وزارت راه و شهرسازی برای تأمین مسکن خانواده‌های دارای دو معلول و بیشتر شکل گرفت.

محمد سعیدی‌کیا افزود: در این همکاری مشترک، وزارت راه‌ و شهر‌سازی و بنیاد مسکن مسئولیت تأمین زمین را بر عهده گرفتند و علاوه بر تخصیص وام ساخت، ‌حدود ۳۰میلیون تومان هم به عنوان کمک بلاعوض‌ از سوی بنیاد مستضعفان، خیرین مسکن ساز و بنیاد مسکن تامین می‌شود.

‌‌سعیدی کیا با اشاره به جامعه آماری ۱۱ هزار خانوار دارای دو معلول به بالا سازمان بهزیستی که فاقد مسکن هستند تاکید کرد: بر اساس این طرح طی ۴ تا ۵ سال همه این خانواده ها دارای مسکن خواهند شد.

‌وی با اشاره به تحویل همزمان ۵۱۶ واحد مسکونی به واجدان شرایط شامل ۲۵۰ واحد در روستاها و ۲۶۶ واحد در شهر‌های مختلف کشور گفت‌: طبق پیش‌بینی‌ها ۲۳۰۰ واحد دیگر در دست ساخت است که تا پایان امسال به خانواده‌های مشمول طرح تقدیم خواهد شد‌.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: هزینه ساخت هر واحد حدود ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است که ۳۰۰ میلیون آن وام کم بهره و بلند مدت‌ و ۳۰۰میلیون ریال آن کمک بلاعوض است که ۵۰ درصد از کل مبلغ بلاعوض را بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تأمین می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سلام ساخت یک خانه کوچک چقدر هزینه

    • بدون نام

      خدا خیرشون بده کمک بکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج