۳۶۳۰۹۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

۷ خودروی اسپورت سرکش!

مردم با شگفتی به خودروهای اسپورت روزمره‌ای می‌نگرند که در جاده نسبتاً راحت هستند و لذت بسیار زیادی دارند (به شورلت کوروت فکر کنید) اما اغلب خودروهای اسپورت رفتار خشنی دارند درست همان‌طوری که از این‌چنین خودروهایی انتظار دارید...

وب‌سایت پدال: مردم با شگفتی به خودروهای اسپورت روزمره‌ای می‌نگرند که در جاده نسبتاً راحت هستند و لذت بسیار زیادی دارند (به شورلت کوروت فکر کنید) اما اغلب خودروهای اسپورت رفتار خشنی دارند درست همان‌طوری که از این‌چنین خودروهایی انتظار دارید. خودروهای لذت بخشی وجود دارند که برای بدرفتاری کردن خلق شده‌اند. در لیست زیر ۷ خودروی سرکشی که رانندگی کردن با آن‌ها آسان نیست ذکر شده‌اند. با ما همراه باشید.

دوج وایپر

وایپر تاریخچه‌ای از اذیت کردن حرفه‌ای‌ترین راننده‌ها را دارد. مسائل مکانیکی از جمله مشکلات ترمز و هندلینگ پردردسر باعث شده‌اند تا وایپر به عنوان سوپرکاری که دیوانه‌وار عمل می‌کند شناخته شود. برای سال ۲۰۱۶ دوج مدل وایپر ACR را عرضه کرد که بدون از دست دادن خوی درندگی خود قابل کنترل است.
7 خودروی اسپورت سرکش!
این خودرو ضربه‌گیرهای قابل تنظیم ساخت بیلشتین را داراست که به بهبود عملکرد آن در پیست کمک می‌کند. بله پیشرانه‌ی تنفس طبیعی 10 سیلندر 8.4 لیتری آن با 645 اسب بخار قدرت نیازی به معرفی ندارد.


دوج چلنجر هلکت

یک موشک زمین به زمین! هلکت واقعاً در لیست صحیح جای گرفته است. اگرچه که کابین این خودرو جادار و راحت است اما مانور دادن با این خودروی سنگین کاری سخت است. خوشبختانه هلکت چیزی درباره‌ی هندلینگ نیست بلکه باید از پیشرانه‌ی ۷۰۷ اسبی و شتاب ۳.۷ ثانیه‌ای آن لذت برد؛ و البته برن‌اوت‌های عظیمی ایجاد کرد.

7 خودروی اسپورت سرکش!
آکورا NSX

این خودرو به عنوان سوپرکاری روزمره ساخته شده اما برخی رفتارهای غیرمنتظره را از خود نشان می‌دهد. این کوپه‌ی اسپورت توربو همانند یک مدل تنفس طبیعی عمل می‌کند و سیستم پلاگین هیبرید آن قدرت گیرای 573 اسب بخاری را تولید می‌کند. اما در مدل پروتوتایپی که ما آزمایش کردیم، تا زمانی که حالت پیست را انتخاب نکنید فرمان خودرو سست و بی‌حال عمل می‌کند که NSX را به هر چیزی غیر از خودروی اسپورت تبدیل می‌کند.

7 خودروی اسپورت سرکش!
پورشه ۹۱۱ R

شاید این خودرو به اندازه‌ی لامبورگینی یا فرار و یا حتی ۹۱۱ GT۳ RS پرزرق‌وبرق و نمایشی نباشد اما اجازه ندهید که قدرت ۵۰۰ اسبی آن شما را فریب دهد. این سوپرکار وحشی بوده و می‌تواند راننده‌های حرفه‌ای زیادی را به دردسر بیندازد.
7 خودروی اسپورت سرکش!
با صدای اگزوز کشنده و عدم وجود خفه کن‌ها برای حفاظت از گوش‌های شما در برابر امواج بیرونی بی‌شک تجربه‌ای منحصربه‌فرد و البته لذت‌بخش خواهید داشت. پیشرانه‌ی 4 لیتری پورشه به تنها انتخاب گیربکس یعنی نمونه‌ی 6 سرعته دستی جفت شده و سقف سرعت خودرو 322 کیلومتر در ساعت است.


کادیلاک CTS-V

این خودرو پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژر خود را از کوروت قرض گرفته و می‌تواند ظرف مدت ۳.۸ ثانیه به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد. پیشرانه‌ی ۶۴۰ اسبی این کادیلاک قدرت و گشتاور زیادی دارد. با خاموش کردن سیستم‌های کنترل کشش و پایداری لذت زیادی به دست می‌آورید اما آگاه باشید که چرخ‌های عقب هرزگردی خواهند داشت.
7 خودروی اسپورت سرکش!
کادیلاک CTV-S به اندازه‌ی کوروت ترسناک به نظر نمی‌رسد اما شاید همین موضوع خطرناک‌ترین جنبه‌ی کادیلاک باشد.

هر خودروی ساخت لوتوس

ما پس از تست خودروی لوتوس اوورا در سال ۲۰۱۲ گفتیم که یک دوستدار واقعی لوتوس خطاهای این خودرو را نیز همانند نقاط قوت آن دوست دارد. خودروهای لوتوس نشان دهنده‌ی مهندسی سبک‌وزن هستند اما این خودروها اغلب با مشکلات قابلیت اطمینان و کیفیت سواری دست به گریبان‌اند.
7 خودروی اسپورت سرکش!
در پیست، اگر با دقت باشید لوتوس اوورا می‌تواند کاملاً راضی‌کننده باشد. در هنگام تست مدل اوورا S گفتیم که این خودرو درگیری زیادی را از طرف راننده می‌طلبد.


تسلا مدل S P۹۰D

خب بله این یک خودروی اسپورت کوپه‌ی تفننی نیست؛ اما وقتی شما حالت Ludicrous را روشن نموده و در مدت ۲.۶ ثانیه به تندی ۹۶ کیلومتر در ساعت می‌رسید، اهمیتی به کوپه بودن یا نبودن آن نمی‌دهید. پس از معرفی این خودرو در سال گذشته، این خودرو به سریع‌ترین خودروی ۴ درب جهان بدل گردید. پیشرانه‌ی تمام الکتریکی این خودرو توانایی تولید ۷۶۲ اسب بخار قدرت را دارد.

7 خودروی اسپورت سرکش!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج