خودروهای لوکس بزرگ برای خانواده ها
خودروهای خانوادگی برای جلب نظر شما به فضایی زیاد و راحتی و آسایش کافی نیازمندند. همچنین تکنولوژیهایی با استفادهی آسان نیز باید مدنظر قرار گیرند. نمای جذاب و زیبا نیز برگ برندهای دیگر برای این نوع خودروها خواهد بود...
وبسایت پدال: خودروهای خانوادگی برای جلب نظر شما به فضایی زیاد و راحتی و آسایش کافی نیازمندند. همچنین تکنولوژیهایی با استفادهی آسان نیز باید مدنظر قرار گیرند. نمای جذاب و زیبا نیز برگ برندهای دیگر برای این نوع خودروها خواهد بود. با ما همراه باشید تا ۱۰ نمونه از بهترین خودروهای خانوادگی بزرگ را معرفی کنیم.
اشکودا ساپرب
همانطوری که نام این خودرو پیشنهاد میکند، ساپرب و برادر استیشن آن در زمرهی بهترین ساختههای دست بشر هستند. ترکیبی از کیفیت سواری، آسایش و اندازهی مناسب به این معنی است که حتی شلوغترین خانوادهها نیز فضای کافی در اختیار خواهند داشت. در عبور از دست اندازها، اشکودا بهطور باورنکردنی خوب عمل میکند و کنترلشده و لوکس نشان میدهد.
آئودی A۴
این خودرو شاید شبیه نسل قبلی به نظر آید اما همان نسل قبلی نیز در میان پیشرفتهترین مدلهای این کلاس قرار داشت. داخل کابین شاهد کیفیت بالای آئودی خواهید بود و کاکپیت مجازی آئودی به همراه سیستم ناوبری در جلوی چشمان راننده قرار دارند.
دوباره طیف وسیعی از پیشرانههای قدرتمند و کممصرف وجود دارد که احتمالاً نسخهی 2 لیتری دیزلی محبوبترین خواهد بود. این پیشرانه مصرف 3.7 لیتری دارد. پیشرانهی 2 لیتری بنزینی با 187 اسب بخار قدرت نیز آلایندگی و مصرف بسیار کم 4.8 لیتری دارد.
این خودرو شاید شبیه نسل قبلی به نظر آید اما همان نسل قبلی نیز در میان پیشرفتهترین مدلهای این کلاس قرار داشت. داخل کابین شاهد کیفیت بالای آئودی خواهید بود و کاکپیت مجازی آئودی به همراه سیستم ناوبری در جلوی چشمان راننده قرار دارند.
یکی از رقبای سرسخت آئودی A۴، مرسدس C کلاس و C کلاس استیت است. برخی اشاره میکنند که مرسدس در بخش دینامیک رانندگی نمیتواند با سری ۳ یا A۴ رقابت کند اما باید گفت با وجود سیستم تعلیق بادی و یکی از لوکسترین کابینهای موجود در این کلاس،C کلاس یقیناً پادشاه راحتی است.
بامو سری ۳
بسیاری از مقالات زبان به تحسین سری ۳ و برادر تورینگ آن گشودهاند. هر دو برادر تجربهی رانندگی پایدار و مستحکمی را به همراه فرمانی تندوتیز و شاسی فرز و چابک ایجاد میکنند. بهطور شگفتآوری فضای زیادی برای سر و پا در بخش عقب وجود دارد که یکی از بهترینهای کلاس به شمار میرود.
بهطور طبیعی پیشرانههای قدرتمند زیادی در دسترس هستند اما پیشرانهی 2 لیتری دیزلی احتمالاً طرفداران زیادتری خواهد داشت. این پیشرانه در هر صد کیلومتر 3.9 لیتر سوخت مصرف میکند. برای کسانی که هیجان زیادتری را از زندگی طلب دارند پیشرانههای قدرتمندی چون 3 لیتری توربوی بنزینی در دسترس است.
بسیاری از مقالات زبان به تحسین سری ۳ و برادر تورینگ آن گشودهاند. هر دو برادر تجربهی رانندگی پایدار و مستحکمی را به همراه فرمانی تندوتیز و شاسی فرز و چابک ایجاد میکنند. بهطور شگفتآوری فضای زیادی برای سر و پا در بخش عقب وجود دارد که یکی از بهترینهای کلاس به شمار میرود.
فولکسواگن پاسات
شاید پاسات انتخابی محافظهکارانه به شمار آید اما دربارهی کیفیت این خودرو و برادر استیتش شکی وجود ندارد. نهتنها این خودرو فضای زیاد و کیفیت درخوری را ارائه میدهد بلکه تکنولوژیهای جدیدی را نیز در چنته دارد. صفحهنمایش اطلاعات فعال که در برخی مدلهای آئودی یافت میشود به همراه سیستمهای کمکرانندهی زیادی در پاسات وجود دارد.
جگوار XE
پسندیدن ظاهر خودرو امری شخصی است اما این جگوار یکی از جذابترین نمونهها برای خرید است. بدنهی خودرو چشمنواز کار شده و در داخل کابین نیز شاهد کاربرد زیاد چرم و چوب هستیم. همچنین سیستم اطلاعات سرگرمی نیز وجود دارد، چیزی که جگوارهای قدیم همیشه به خاطرش سرزنش میشدند. هنوز در برخی جنبهها پشت سر رقبای آلمانی قرار میگیرد اما از بسیاری از جعبههای آهنی امروزی زیباتر است.
پیشرانهی 2 لیتری دیزلی این خودرو از مالیات معاف بوده و مصرف 3.8 لیتری دارد. پیشرانهی قدرتمند 6 سیلندر 3 لیتری و سوپرشارژدار نیز قابل سفارش است که خودرو را در عرض 5.1 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت میرساند.
فورد موندئو
با دیدن جلوپنجره اشتباه نکنید! این یک استون مارتین نیست، فورد موندئو است! در حالی که برادر استیت این خودرو نمیتواند با اشرافیت جی تی های بریتانیایی رقابت کند اما فورد تلاش کرده تا نسبت به نسل قبلی، موندئو را در بخش گرانتر بازار قرار دهد. هنوز برخی سؤالات دربارهی طراحی کابین وجود دارد اما در مجموع این یک خودروی خانوادگی جذاب، راحت و جادار است.
همانند دیگر خودروهای موجود در این لیست، پیشرانهی 2 لیتری دیزل فورد محبوبتر از سایر گزینهها است. این پیشرانه مصرف سوخت 4.1 لیتری داشته و میتواند موندئو را در مدتزمان 9.3 ثانیه به تندی 100 کیلومتر در ساعت برساند. این خودرو همچنین با پیشرانهی بنزینی توربوی 1 لیتری اکوبوست نیز عرضه میشود اما کارشناسان آن را برای استفادهی شهری توصیه میکنند.
آلفارومئو جیولیا
این خودرو بازگشت این برند ایتالیایی به بازار سدان ها را رقم زده است. جیولیا از کابینی اسپورت و زیبا بهره مند است اما در بحث کیفیت ساخت در پسِ برخی رقبا قرار میگیرد؛ اما صندوقعقب جادار ۴۸۰ لیتری آن بهتر از متوسط کلاس است.
اگرچه که میتوانید این خودرو را با پیشرانهی 6 سیلندر توربوی 503 اسبی و شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 4.2 ثانیهای بخرید اما اکثر مدلهای فروش رفته از پیشرانهی 2.2 لیتری دیزل و 2 لیتری بنزینی استفاده خواهند کرد.
پسندیدن ظاهر خودرو امری شخصی است اما این جگوار یکی از جذابترین نمونهها برای خرید است. بدنهی خودرو چشمنواز کار شده و در داخل کابین نیز شاهد کاربرد زیاد چرم و چوب هستیم. همچنین سیستم اطلاعات سرگرمی نیز وجود دارد، چیزی که جگوارهای قدیم همیشه به خاطرش سرزنش میشدند. هنوز در برخی جنبهها پشت سر رقبای آلمانی قرار میگیرد اما از بسیاری از جعبههای آهنی امروزی زیباتر است.
با دیدن جلوپنجره اشتباه نکنید! این یک استون مارتین نیست، فورد موندئو است! در حالی که برادر استیت این خودرو نمیتواند با اشرافیت جی تی های بریتانیایی رقابت کند اما فورد تلاش کرده تا نسبت به نسل قبلی، موندئو را در بخش گرانتر بازار قرار دهد. هنوز برخی سؤالات دربارهی طراحی کابین وجود دارد اما در مجموع این یک خودروی خانوادگی جذاب، راحت و جادار است.
این خودرو بازگشت این برند ایتالیایی به بازار سدان ها را رقم زده است. جیولیا از کابینی اسپورت و زیبا بهره مند است اما در بحث کیفیت ساخت در پسِ برخی رقبا قرار میگیرد؛ اما صندوقعقب جادار ۴۸۰ لیتری آن بهتر از متوسط کلاس است.
هیوندای i۴۰
هیوندای یک دههی پیش تقلا میکرد تا جایی هرچند کوچک در اینگونه لیستها داشته باشد اما به لطف سرمایهگذاریهای عظیم کمپانی در تولید پلتفرم و پیشرانههای بهروز هماکنون شاهد رشد این کمپانی هستیم. I۴۰ و برادر واگن آن راحت هستند و از گارانتی ۵ سالهی کمپانی سود میبرند.
این خودرو تنها با پیشرانهی 1.7 لیتری دیزل بکار رفته در سایز مدلهای کیا و هیوندای در دسترس است. گشتاور تولیدی این پیشرانه از دورهای پایین در دسترس بوده و سواری آسانی را به راننده هدیه میکند.
هیوندای یک دههی پیش تقلا میکرد تا جایی هرچند کوچک در اینگونه لیستها داشته باشد اما به لطف سرمایهگذاریهای عظیم کمپانی در تولید پلتفرم و پیشرانههای بهروز هماکنون شاهد رشد این کمپانی هستیم. I۴۰ و برادر واگن آن راحت هستند و از گارانتی ۵ سالهی کمپانی سود میبرند.
مزدا ۶
این خودرو یکی از محبوبترین نمونهها برای رانندگان است. مزدا ۶ شاید در بحث کیفیت مواد استفادهشده اندکی عقبتر از رقبا باشد اما خوبیهای دیگری دارد. تجربهی رانندگی لذتبخش این خودرو در سر پیچها درگیر کننده است و این خودروی اسپورت دست اندازها را با آرامش مثالزدنی یک خودروی لوکس جذب میکند.
ظاهر خودرو نیز یکی از جذابترینهای کلاس بوده و در آن از خطوط بلند سیال و برجسته استفاده شده است. پیشرانههای دیزلی و بنزینی مزدا نیز در بین پیشرفتهترین پیشرانههای دنیا قرار دارند و پیشرانهی دیزلی خودرو مصرف سوخت 4.2 لیتری را نشان میدهد.
این خودرو یکی از محبوبترین نمونهها برای رانندگان است. مزدا ۶ شاید در بحث کیفیت مواد استفادهشده اندکی عقبتر از رقبا باشد اما خوبیهای دیگری دارد. تجربهی رانندگی لذتبخش این خودرو در سر پیچها درگیر کننده است و این خودروی اسپورت دست اندازها را با آرامش مثالزدنی یک خودروی لوکس جذب میکند.
پ
نظر کاربران
از چیزی بگو که تو این خراب شده تو دسترس مردم باشه