جاباما
۳۶۳۳۳۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

فیلمبرداری «لابی» به نیمه راه رسید

نیمی از فیلم سینمایی «لابی» به کارگردانی محمد پرویزی جلوی دوربین رفت.

خبرگزاری مهر: نیمی از فیلم سینمایی «لابی» به کارگردانی محمد پرویزی جلوی دوربین رفت.

فیلمبرداری «لابی» به نیمه راه رسید

تولید تازه ترین اثر محمد پرویزی در «نووتل» تهران واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) ادامه دارد و نزدیک به ۵۰ درصد آن توسط علیرضا برازنده فیلمبرداری شده است.

بازی شهاب حسینی، ساره بیات و مصطفی زمانی در این پروژه رو به اتمام است و به زودی نقش آفرینی بازیگران دیگر این فیلم پر بازیگر آغاز خواهد شد.

پرویزی و دست اندرکاران این فیلم در تلاش هستند تا «لابی» را که فیلمبرداری آن از عید سعید فطر و پس از پشت سرگذاشتن یک پیش تولید فشرده آغاز شده است، جهت حضور در سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر آماده کنند.

شهاب حسینی، ساره بیات، سحر دولتشاهی، پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، علیرضا آقاخانی، شهرام حقیقت دوست، آزاده صمدی، هستی مهدوی فرد و آرمان درویش از جمله بازیگرانی هستند که در لابی به ایفای نقش می پردازند.

محمد پرویزی نویسنده و کارگردان «لابی» در خصوص داستان نقش ساره بیات در این فیلم می نویسد: آدم ها تغییر می کنند، عوض می شوند، این دگرگونی وقتی به غریبگی می انجامد هول انگیز است. من تو را که پیشمی نمی شناسم و تو مرا با تمام این سال های سپری شده... این غریبگی قصه اتاقی میان این هتل و آدم هایی میان این لابیست.

گروه ساخت فیلم «لابی» عبارتند از نویسنده و کارگردان: محمد پرویزی، تهیه کننده: امیر شهاب رضویان، سرمایه گذار: موسسه فرهنگی هنری محسن، بازنویسی فیلمنامه : پژمان زهاب، تدوین: محمد رضا مویینی، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: علیرضا شمس شریفی.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج