۳۶۳۹۳۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نفوذ به تلگرام به بهانه مقابله با داعش

یک شرکت امنیت سایبری اسرائیلی، مدعی شده که کانال تلگرامی داعش را هک کرده و به قصد این گروه برای حمله به چند پایگاه آمریکایی، پی برده است.

وب سایت سایبربان: یک شرکت امنیت سایبری اسرائیلی، مدعی شده که کانال تلگرامی داعش را هک کرده و به قصد این گروه برای حمله به چند پایگاه آمریکایی، پی برده است.

نفوذ به تلگرام به بهانه مقابله با داعش

خبر حمله و نفوذ به تلگرام، به یکی از تیترهای جذاب این روزهای رسانه‌های دنیا تبدیل شده است. بلافاصله بعد از انتشار خبری مبنی بر ادعای نفوذ گروهی ایرانی به تلگرام و سرقت اطلاعات ۱۵ میلیون کاربر در داخل کشور، این بار خبر دیگری مبنی بر نفوذ یک شرکت امنیتی متعلق به رژیم صهیونیستی به کانال تلگرامی داعش منتشر شد که تردیدها درباره ناامن بودن این شبکه اجتماعی را به واقعیت، نزدیک‌تر کرد. در این خبر، شرکت امنیتی مذکور مدعی شد که در پی این حمله، به اسناد بسیار مهمی دسترسی پیدا کرده است که حکایت از قصد داعش برای حمله به چندین پایگاه مهم نظامی آمریکا، در منطقه خاورمیانه دارد.

یکی از اسنادی که ظاهراً در اثر این حمله به دست آمده است، نقشه‌ای هوایی از پایگاه‌های نظامیان آمریکایی در منطقه خاورمیانه است. به ادعای این شرکت اسرائیلی، داعش پس از انتشار نقشه هوایی پایگاه‌های نظامی آمریکا در کشورهای کویت، بحرین و عربستان سعودی، طرفداران خود را به هدف قرار دادن این پایگاه‌های نظامی دعوت کرده است.

شرکت اینسایت (Intsights) که این حمله را انجام داد، هم اکنون توسط یکی از افسران بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی، هدایت می‌شود. مسئولین این شرکت در بیانیه‌ای که به خاطر حمله مذکور صادر کرده‌اند، اعلام کردند که داعش از کانال تلگرام، برای معرفی اهداف و تشریح نقشه عملیات خود استفاده می‌کرده و تاکنون، چندین مورد از حملاتی که در این گروه طرحشان معرفی شده بود، به واقعیت پیوسته و انجام شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج