adexo3
۳۶۴۲۶۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

برج میلاد میزبان دختران شهر

برج میلاد تهران همزمان با آغاز دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر بزرگترین گردهمایی دختران شهر را با عنوان "هزاران لبخند" در شهر برگزار می کند.

خبرگزاری ایسنا: برج میلاد تهران همزمان با آغاز دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر بزرگترین گردهمایی دختران شهر را با عنوان "هزاران لبخند" در شهر برگزار می کند.

علیرضا شریفی مدیرعامل برج میلاد تهران با اعلام این خبر افزود: همزمان با برپایی جشنواره تابستانی برج میلاد با عنوان دهکده جوانی همایش بزرگ هزاران لبخند شهر به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر با همکاری برج میلاد تهران و خانه شهریاران جوان با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و اداره کل امور بانوان و سایر نهاد های اجتماعی برگزار می شود .

وی ادامه داد: این همایش با عنوان هزاران لبخند در شهر در سالن اصلی مرکز همایش های برج میلاد تهران ١٦ مرداد ماه و با حضور چهره های شاخص و فعالین حوزه زنان برگزار می شود.

براساس گزارش روابط عمومی برج میلاد، شریفی گفت: این همایش روز شنبه ١٦ مرداد ماه در مرکز همایش ههای برج میلاد برگزارمی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج