۳۶۴۴۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نیم فصل سه چهار بازیکن جدید می گیریم

ژوزه: می خواهیم قهرمان شویم

مانوئل ژوزه به بازیکنانش به خاطر پیروزی مقابل ذوب آهن تبریک گفت و از روحیه آنها تمجید کرد. سرمربی پرسپولیس اعتقاد دارد بردن یک تیم ۹ نفره زیاد هم کار راحتی نیست

ژوزه: می خواهیم قهرمان شویم

تماشا: مانوئل ژوزه به بازیکنانش به خاطر پیروزی مقابل ذوب آهن تبریک گفت و از روحیه آنها تمجید کرد. سرمربی پرسپولیس اعتقاد دارد بردن یک تیم 9 نفره زیاد هم کار راحتی نیست: «به بازیکنانم تبریک می گویم، برد سختی به دست آوردند. برای تماشاگران و آنهایی که از خانه بازی را تماشا می کردند نشانه خوبی از عشق و علاقه بود. تا می آییم اعتماد به نفس بگیریم لیگ تعطیل می شود و تیم ما اعتماد به نفس خود را از دست می دهد. نیمه اول برایمان خیلی سخت بود و آنها کاملا بازی را در دست داشتند. شانس آوردیم که در پایان نیمه اول یک گل زدیم و اعتماد به نفس ما برگشت. در نیمه دوم می خواستیم بازی را ببریم. می توانستیم پنالتی را هم گل کنیم. مقابل یک تیم 9 نفره بازی کردن کار راحتی نیست چون مجبوری در آن شرایط بازی را ببری. نیمساعت آخر با 4 مهاجم بازی کردیم. می خواستیم ریسک کنیم و فکر می کنم عادلانه پیروز شدیم. از زمانی که لیگ شروع شده دومین باری است که پشت سر هم می بریم و این روحیه خوبی به ما داده است. باید به فکر بازی بعد باشیم.»

ژوزه درباره برنامه پرسپولیس برای جبران امتیازهای از دست رفته گفت: «جمعه یک بازی دوستانه داریم و بعد هم با ملوان بازی داریم. نیم فصل چند بازیکن جدید می گیریم و کیفیت تیم را بالا می بریم. می خواهیم نیم فصل دوم را بهتر شروع کنیم و همه چیز را می گذاریم تا قهرمان شویم. سه چهار بازیکن بیشتر نمی خواهیم تا تیممان بهتر شود. اگر بازیکنان خوبی پیدا کنیم می توانیم بهتر از نیم فصل اول بازی کنیم.»

سرمربی پرسپولیس هنوزنیلسون را به گردان ترجیح می دهد: «گردان تقصیری روی گل ها نداشت. گل اول ذوب آهن زیبا بود و روی گل دوم هم در آن شرایط هر دروازه بانی می تواند اشتباه کند. نیلسون خوب بازی می کرد اما امروز به خاطر مصدومیت روی نیمکت نشست. باید دید مصدومیتش چقدر طول می کشد. اگر زود خوب شود به ترکیب اصلی برمی گردد. هر بازیکنی که مصدوم شود به جایگزین او فرصت می دهیم، اگر خوب بود در ترکیب اصلی قرار می گیرد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج