۳۶۴۴۴
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

نیکبخت: شباهتی به نیکبخت سابق ندارم

دعوا بر سر بازیکنی که تا مدتی گذشته هیچ خبری از او شنیده نمی شد اما پیشنهاد استقلال و پرسپولیس به این بازیکن تا چه حد جدی است؟ مصاحبه او را می خوانید:

نیکبخت: شباهتی به نیکبخت سابق ندارم

تماشا: صبای قم، آخرین تیمی بود که علیرضا نیکبخت در لیگ برتر پیراهن آن را بر تن کرد. هفته هفدهم لیگ فصل گذشته آخرین بازی نیکبخت در سطح اول فوتبال ایران بود. گهر زاگرس قرار بود تیمی برای بازگشت این بازیکن به لیگ برتر باشد اما در آستانه حضور او در گهر یکدفعه پیشنهادهای استقلال و پرسپولیس مطرح شد.

نیکبخت: شباهتی به نیکبخت سابق ندارم

دعوا بر سر بازیکنی که تا مدتی گذشته هیچ خبری از او شنیده نمی شد اما پیشنهاد استقلال و پرسپولیس به این بازیکن تا چه حد جدی است؟ مصاحبه او با تماشا را می خوانید:

خبر بازگشت تو به پرسپولیس آن هم بعد از مدت ها دوری از فوتبال عجیب نیست؟ آن هم برای تو که مدت ها بازی نکرده ای؟

- به هر حال آقای رویانیان و باشگاه پرسپولیس به من لطف داشته اند ودر صحبتی که با هم داشتیم از من خواستند به پرسپولیس بیایم.

این درخواست تا چه حد جدی شده؟

- فعلا به جای خاصی نرسیده. من اول باید با آقای آیت الله زاده و مایلی کهن صحبت کنم و هر وقت آنها رضایت دادند به پرسپولیسی ها جواب می دهم.

یعنی مشکل محرومیتت برای بازی در لیگ برتر کاملا برطرف شده؟

- بله، آقای مایلی کهن خیلی در این قضیه زحمت کشیده اند و در نهایت توانسته اند مشکل من را حل کنند. واقعا باید از آنها تشکر کنم که به فوتبال ما کمک کردند.

آنها مشکلت را حل کردندتا برای گهر بازی کنی. فکر می کنی با حضورت در پرسپولیس موافقت کنند؟

- من هم به پرسپولیسی ها گفتم که اولین شرطم برای آمدن به این تیم موافقت آقای مایلی کهن است. اگر هم موافق نباشند من در گهر می مانم و با جان و دل برای این تیم بازی می کنم.

مثل اینکه بحث اینکه کادر فنی گهر خواسته اند که تو را با یک بازیکن پرسپولیس تعویض کنند باعث شده تا حضورت در این تیم منتفی شود.

- آقای مایلی کهن هنوز نظرشان را اعلام نکرده اند وقرار شده تا یکی دو روز آینده همه چیز مشخص شود. به هر حال ایشان پرسپولیسی هستند و امیدوارم با رفتن من به این تیم موافقت کنند. اینطور که مشخص شده همه چیز تا یکی دو روز آینده مشخص می شود.

در حال حاضر شرایط تو با شرایط یک بازیکن معمولی فرق می کند. یعنی واقعا می توانی در پرسپولیس بازی کنی؟

- من در این مدت تمرین داشته ام و مانند یک بازیکن معمولی هر روز تمرین می کردهام. با آقای چیذری تمرین اختصاصی داشته ام. مدتی هم هست که در تمرینات گهر شرکت می کنم. از لحاظ بدنی هیچ مشکلی ندارم و کاملا آماده هستم.

فکر می کنی بتوانی با بازیکنان پرسپولیس رقابت کنی؟
- من همیشه عاشق رقابت بوده ام و هستم. همیشه بهترین دوران فوتبالی من زمانی بوده که رقیب داشته ام به خصوص در تیم ملی. از این قضیه اصلا نمی ترسم و کاملا خودم را آماده کرده ام تا با هر رقیبی بجنگم.

در این شرایطی که پرسپولیس دارد می توانی به این تیم کمک کنی؟

- صددرصد من می آیم تا اول به خودم و بعد به پرسپولیس کمک کنم.

رسانه ها هم شاید موضع گیری مثبتی در مورد تو نداشته باشند.

- رسانه ها در این مدتی که من نمی توانستم فوتبال بازی کنم خیلی به من لطف داشتند. اما مطمئن باشید من طوری بازی می کنم که هیچ رسانه ای نتواند یک خط علیه من بنویسد. البته بخشی از آنهم بستگی به انصاف رسانه ها دارد.

ژوزه هم با حضور تو موافقت کرده یا فقط رویانیان موافق این قضیه است؟

- نمی شود تیمی بدون موافقت سرمربی اش بازیکن بگیرد. به هر حال همه جای دنیا رسم است که اول سرمربی بازیکن را تایید می کند. حتما ژوزه هم با حضور من موافق بوده که آقای رویانیان با من مذاکره کرده اند.

بحث حضورت در استقلال جدی بود یا بیشتر جنبه بازارگرمی داشت؟

- قلعه نویی به من لطف داشت و با من تماس گرفت تا کمک کند که به فوتبال برگردم. در این مدت خیلی از مربیان به من لطف داشتند که هیچ کدام رسانه ای نشده اند.

نیکبختی که قرار است دوباره به فوتبال برگردد چه تفاوتی با نیکبختی دارد که به خاطر حاشیه هایش از فوتبال محو شد؟

- خیلی تفاوت دارد. من هم در زندگی شخصی و هم در فوتبالم خیلی تغییر کرده ام و نیکبختی که هواداران می بینند هیچ شباهتی به نیکبخت سابق ندارد.


بحث حضور نیکبخت در پرسپولیس قطعی شده بود که مصاحبه فریادشیران، دستیار مایلی کهن همه چیز را خراب کرد. مصاحبه فریادشیران که جدایی نیکبخت را مشروط به معاوضه او با یکی از مهاجمان پرسپولیس دانسته بود همه چیز را به هم ریخت.

بعد از مصاحبه فریادشیران، رویانیان هم در مصاحبه ای گفت که اصلا این بازیکن را نمی خواهند! با این حال تعیین کننده در این میان مایلی کهن است که در آخرین مصاحبه اش گفته به خاطر پرسپولیس و نیکبخت با این جدایی موافقت می کند.

بعد از این اتفاقات قرار شده که آخرین جلسه میان مایلی کهن و رویانیان برگزار شود تا تکلیف حضور این بازیکن در پرسپولیس مشخص شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آزاده

      بعداز اینهمه تلاشی که مایلی کهن کرده اوج بی انصافیه که بره پرسپولیس
      بره بازم میره تو حاشیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج