۳۶۵۲۷۰
۳ نظر
۵۰۱۲
۳ نظر
۵۰۱۲
پ

مصرف شیر ایران یک سوم استاندارد جهانی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از کاهش مصرف سرانه شیر در ایران انتقاد کرد و با بیان اینکه استفاده بی رویه از موادی مثل روغن، نمک و شکر سلامت مردم را به خطرمی اندازد، گفت: برازنده کشورما نیست که سرانه مصرف شیر در ایران یک سوم کشورهای اروپایی باشد.

خبرگزاری ایرنا: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از کاهش مصرف سرانه شیر در ایران انتقاد کرد و با بیان اینکه استفاده بی رویه از موادی مثل روغن، نمک و شکر سلامت مردم را به خطرمی اندازد، گفت: برازنده کشورما نیست که سرانه مصرف شیر در ایران یک سوم کشورهای اروپایی باشد.

سیدحسن هاشمی که صبح دیروز در وزارتخانه جهادکشاورزی و درمراسم امضای تفاهمنامه همکاری با محمود حجتی وزیرجهاد کشاورزی، سخنرانی می‌کرد، افزود: مصرف موادی مثل فیبرها و همین طور گوشت آبزیان که در فرهنگ ما بوده، اکنون به حداقل رسیده است و باید کاری بکنیم که مردم بتوانند این مواد را در سفره‌های خود داشته باشند.

هاشمی با اشاره به تغییر سبک زندگی مردم در استفاده از مواد غذایی گفت: متاسفانه سفره‌های امروز ما رنگ سلامت گذشته را ندارد و استفاده مکرر از فست فودها، عوارضی مانند کبد چرب را به همراه داشته‌اند. هاشمی همچنین درباره وجود سموم زراعی در محصولات کشاورزی گفت: پیش تر از این در مورد سموم زراعی، کیفیت و نوع آنها نظارت خاصی وجود نداشت اما هم اکنون محل توزیع غیرمجاز سموم دفع آفات از بیش از ۴هزار مورد به نزدیک به یک چهارم مورد کاهش پیدا کرده که این دستاوردی بسیار مهم است.

وزیر بهداشت با اشاره به بهبود وضعیت واردات سموم زراعی به کشور بعد از توافق برجام گفت: با تلاش‌های رئیس‌جمهوری و دکتر ظریف دیگر نمی‌توانیم بهانه‌ای در این مورد داشته باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • user

      برای همین مرتب گران می کنند که مردم نتوند بخورند ولی تبلیغ فرزند اوری میشه

    • بدون نام

      همینشم که کلی خبرهای متفاوت از تقلب و سرطان زا بودن و ... در دانشگاه ها پیچیده که با ترس و لرز یه لیوانشو میخوریم! نگاه به خبرهای خودتون و اثرش رو مردم کردین؟ قدیم خیالمون راحت بود شیر غذایی کامله ولی الآن وحشت داریم از شیر خوردن!

    • سلی

      ندارن نمیخورن شما مسئولین خواسته این کارو برای به مردم کردید سفره های رو خالی تر و کوچیکتر کردید خدا ازتون نگذره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج