۳۶۵۳۸۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

کوروش تهامی؛ بعد از ۳ سال دوری در تلویزیون

کوروش تهامی که در یکی از اپیزودهای سریال «دیوار شیشه ای» به کارگردانی راما قویدل ایفای نقش کرده است، گفت: بعد از سه سال دوری از تلویزیون یک نقش سخت را در اپیزودی سنگین ایفا کردم که ۵ روز در مناطق کویری ضبط می شد.

خبرگزاری فارس: کوروش تهامی که در یکی از اپیزودهای سریال «دیوار شیشه ای» به کارگردانی راما قویدل ایفای نقش کرده است، گفت: بعد از سه سال دوری از تلویزیون یک نقش سخت را در اپیزودی سنگین ایفا کردم که ۵ روز در مناطق کویری ضبط می شد.

کوروش تهامی؛ بعد از ۳ سال دوری در تلویزیون

«کوروش تهامی» بازیگر سریال «دیوار شیشه ای» گفت: من در یکی از اپیزودهای «دیوار شیشه ای» که کارگردانی آن را راما قویدل برعهده داشت،بازی کردم. ماجرای این اپیزود درباره طمع بود و من نقش کسی را بازی می کردم که پولی را برای به جریان افتادن یک کار به دیگری قرض داده و حالا برای پس گرفتنش ماجرایی را پشت سر می گذارد.

وی با اشاره به تجربه همکاری با راما قویدل افزود: راما کارگردان امتحان پس داده ای در مدیوم تلویزیون است. او جزو فیلمسازان خوش فکر است و خوب سریال می سازد. من پیش از این چند تجربه همکاری با این کارگردان را داشتم که آخرین آن به سریال «رویای گنجشک ها» بر می گردد. راما از کارگردان هایی است که به راحتی از دکوپاژها نمی گذرد و در شرایط سخت کاری «دیوار شیشه ای» هم چند برداشت می گرفت تا سکانسی را که می خواهد، ثبت کند.

تهامی درباره ویژگی‌های نقش خود ادامه داد: این نقش نه یک کاراکتر عجیب و غریب که کاملا عادی بود. نه کاملا مثبت و نه کاملا منفی و مثل بسیاری از ما مایه های خاکستری و خوبی و بدی را با هم داشت. نگران زندگی و دنبال سر و شکل دادن به آن بود. می خواست به دوستانش کمک کند. اما همین قرض دادن پول به آن ها او را وارد ماجراهای خاصی می کرد.

وی با اشاره به دوری سه ساله اش از تلویزیون و حضور دوباره به واسطه ایفای نقش در «دیوار شیشه ای» بیان کرد: من با تلویزیون حدود سه سال است که همکاری نکرده ام. در «دیوار شیشه ای» هم به دعوت راما قویدل بازی کردم. زیرا او زمان پیشنهاد نقش به من گفت که قرار است نقش سخت را در یک اپیزود سنگین بازی کنی. چراکه ما ۵ روز در مناطق کویری و بیابان‌های قم کار را ضبط می کردیم. در دمای بالای ۵۰ درجه شرایط سختی داشتیم و معمولا امکانات خاصی هم در اختیار بازیگران برای بازی در این نوع کارهای سخت سینما و تلویزیون تعلق نمی گیرد. به اصطلاح باید کفش آهنی پوشید و لباس پولادین و وارد میدان شد. با این حال راما قویدل بعد از چند تجربه همکاری مشترک، شیوه کاری من را می دانست و هماهنگی با هم برایمان راحت تر بود و من در این سریال بازی کردم.

این بازیگر در پاسخ به این که آیا تاکید بر شروع سریال سازی با فیلمنامه های کامل و آماده توانسته است خروجی باکیفیت تری را در زمینه آثار نمایشی تلویزیون به دنبال داشته باشد یا نه، تصریح کرد: من هنوز به دلیل دوری چند ساله ام از تلویزیون به تبع نمی توانم در این باره قضاوت خاصی داشته باشم. اما بدیهی است که فیلمنامه یکی از مهم ترین ارکان ساخت یک فیلم یا سریال خوب است و متاسفانه پیش از این کارگردانان گاه با سه قسمت آماده متن سراغ یک بازیگر می آیند و او را برای بازی یک نقش دعوت می کنند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: آن ها معمولا بازیگر را مجاب می کنند که نقش در ادامه پخته تر و بهتر می شود و بعد از جذب بازیگران مورد نظر خود حتی به یکباره همان چند قسمت آماده هم در طور کار بازنویسی می شود و اساسا کار متفاوتی شکل می گیرد که برخلاف توافقات و وعده های اولیه است. همین می شود که بازیگر با فیلمنامه های متوسطی که خواسته مخاطبان و خود او را از نظر جذابیت داستانی برآورده نمی کند، در عمل انجام شده قرار می گیرد.

تهامی در پایان گفت: متاسفانه من یکبار صابون چنین ماجرایی به تنم خورد و اگرچه سریال در مجموع کار بدی نشد، اما کاراکتر من آن چیزی نبود که روز اول با من درباره اش صحبت شد.

سریال «دیوار شیشه ای» به تهیه کنندگی اکبر تحویلیان به قلم محمد محمود سلطانی و روح الله صدیقی در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای در مرکز گسترش فیلم نامه نویسی رسانه ملی به نگارش در آمده است. کارگردانی این سریال را نوید میهن دوست و راما قویدل برعهده دارند و برای پخش از شبکه آی فیلم درنظر گرفته شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج