اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۶۵۴۶۱
۲ نظر
۵۷۶۱
۲ نظر
۵۷۶۱
پ

تصمیم ناگهانی برای حذف شبکه تهران (HD)

با دستور مرتضي ميرباقري معاون سيما، مأموريت‌هاي شبكه تهران به شبكه ۵منتقل شده و شبكه تهران كه اولين شبكه استاني با كيفيت HD به شمار مي‌رود از تاریخی مشخص، تعطيل و حذف مي‌شود.

روزنامه جوان: با دستور مرتضي ميرباقري معاون سيما، مأموريت‌هاي شبكه تهران به شبكه ۵منتقل شده و شبكه تهران كه اولين شبكه استاني با كيفيت HD به شمار مي‌رود از تاریخی مشخص، تعطيل و حذف مي‌شود.

تصمیم ناگهانی برای حذف شبکه تهران (HD)

شبکه تهران که عمری حدود شش ماه داشت، با تصمیم ناگهانی معاون سیما از ۲۰ مرداد ماه حذف می‌شود و قرار است به جای آن شبکه‌ای تلویزیونی تحت نظر معاونت استان‌های سیما تشکیل شود. معاونتی که مدتی است هدایت آن بر عهده علی دارابی معاون سابق سیما سپرده شده است.

محمدسرافراز، رئیس پیشین صداوسیما برای هر شبکه رویکرد و مأموریتی را مشخص کرده بود. با تصمیم سرافراز شبکه ۵سیما یا همان شبکه استانی تهران به شبکه‌ای ملی تبدیل شد و رویکرد اقتصادی پیدا کرد. مجید زین‌العابدین نیز که سابقه مدیریت شبکه سوم را داشت به این شبکه آمد. تهرانی‌ها با تصمیم سرافراز حدود یک سال از داشتن شبکه استانی محروم شدند تا اینکه با استفاده از فرکانس شبکه HDTEAST شبکه جدید تهران به وجود آمد و احسان کاوه مدیریت آن را برعهده گرفت. چهارشنبه شب در زمانی که کارمندان شبکه تهران در حال فعالیت روزانه خود بودند، روابط عمومی معاونت سیما با انتشار خبری از واگذاری مأموریت‌های این شبکه به شبکه ۵ به مدیریت زین‌العابدین خبر داد. خبری که تا حد زیادی بهت آور بود. با این تغییرات شبکه ۵صرفاً مربوط به شهر تهران خواهد شد و شبکه‌ای دیگر تحت نظارت معاونت استان‌های سازمان صداوسیما جهت پوشش شهرستان‌های استان تهران ایجاد می‌شود. با حذف فرکانس شبکه تهرانHD زمینه برای راه‌اندازی مجدد شبکه «تماشا» که چند سال پیش در شبکه «نمایش» ادغام و حذف شده بود ایجاد می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی پوراوج

      کشورهای اطراف ما و مخصوصا حاشیه خلیج فارس و ترکیه ،نسخه اولتراhdشبکه ها هم راه اندازی کردن ،اون وقت ما هنوز در نسخهhdمعمولی هم موندیم.و داریم اون رو تعطیل میکنیم .واقعا بی کفایتی به چی میگن?

    • مصطفی

      مدیریت ضعیف علی عسگری دیگه
      دکتر سرافراز این شبکه رو افتتاح کرد
      اینا اومدن برش داشتن.
      صداوسیما رو به عقب داره میره.
      بازگشت کارمندای سن بالا به صداسیما از دیگر ضعفهای ریس جدید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج