۳۶۵۶۷۹
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

افتتاحیه ۱۴۷ میلیون دلاری در انتظار محصول دی‌سی

«جوخه انتحاری» در آستانه رکوردشکنی

اکشن کمدی «جوخه انتحاری» (Suicide Squad) به نویسندگی و کارگردانی دیوید آیر که از جمعه گذشته (پنجم اوت) توسط استودیوی «برادران وارنر» در سینماهای امریکای شمالی روی پرده رفته، موفق شد با فروش بلیت‌های نخستین روز افتتاحیه خود بیش از ۶۵ میلیون دلار بفروشد.

وب‌سایت آی ‌سینما: اکشن کمدی «جوخه انتحاری» (Suicide Squad) به نویسندگی و کارگردانی دیوید آیر که از جمعه گذشته (پنجم اوت) توسط استودیوی «برادران وارنر» در سینماهای امریکای شمالی روی پرده رفته، موفق شد با فروش بلیت‌های نخستین روز افتتاحیه خود بیش از ۶۵ میلیون دلار بفروشد.

«جوخه انتحاری» در آستانه رکوردشکنی

این بلاک‌باستر پرسروصدا که با الهام از کتاب‌های مصور دی‌سی تهیه و تولید شده، در حال حاضر در ۴۲۵۵ سالن سینما به نمایش درآمده و احتمال می‌رود تا پایان امروز (یکشنبه) رکورد فروش افتتاحیه خود را به حدود ۱۴۷ میلیون دلار برساند.

تا پیش از این رکورد فروش افتتاحیه ماه اوت متعلق به «نگهبانان کهکشان» (Guardians of Galaxy) بود که در سال ۲۰۱۴ روی پرده رفت و ۹۴.۳ میلیون دلار در گیشه امریکا فروخت. به این ترتیب، اکران گسترده فیلم ابرقهرمانی «جوخه انتحاری» به فضای رخوت‌زده گیشه تابستان شور و هیجانی تازه بخشیده و سیل سینماروها را روانه سالن‌ها کرده است.

این فیلم با بازی گروهی از ستاره‌های سرشناس هالیوود شامل ویل اسمیت، جرد لتو، مارگوت رابی، وایولا دیویس، جوئل کینامان و ... موفق شد در اولین روز نمایش خود در سینماهای آی‌مکس حدود ۵.۸ میلیون دلار بفروشد. همزمان، جدیدترین ساخته دیوید آیر در ۱۷ بازار بین‌المللی از جمله بریتانیا، مکزیک و اسپانیا نیز روی پرده رفته و در یک روز ۳۳ میلیون دلار به درآمد خود افزوده است. به این ترتیب، تا امروز کل فروش فیلم در باکس آفیس جهانی به بیش از ۶۴ میلیون دلار رسیده است.

هرچند فیلم با حمله اغلب منتقدان روبه‌رو شده، تا جایی که از میان نقدهای نوشته‌شده در وبسایت «راتن تومیتوز»، فقط ۲۷ درصد امتیاز مثبت نصیب «جوخه انتحاری» و سازندگانش شده است. این فیلم با بودجه‌ای در حدود ۱۷۵ میلیون دلار جلوی دوربین رفته است. داستان «جوخه انتحاری» حول محور گروهی از ضد قهرمان‌های زندانی شکل می‌گیرد که برای انجام عملیات‌های خطرناک اعزام می‌شوند.

«جوخه انتحاری» در آستانه رکوردشکنی

چهار ماه پیش بود که استودیوی وارنر فیلم ابرقهرمانی «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» را به عنوان بخشی از جهان سینمایی کمیک‌های دی‌سی روانه پرده سینماها کرد. فیلم حدود ۸۷۰ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروخت و برخلاف انتظارات نتوانست به باشگاه میلیاردی‌ها راه پیدا کند.

این در حالی است که «بتمن علیه سوپرمن» در سه روز نخست افتتاحیه خود ۱۶۶ میلیون دلار فروخت و تحلیلگران گیشه را شگفت‌زده کرد اما به سرعت و از همان هفته دوم از شمار مخاطبان فیلم به شدت کاسته شد. واکنش اغلب منتقدان امریکایی به برداشت جدید از کتاب‌های مصور دی‌سی منفی بود، تا جایی که تنها ۲۷ درصد از نقدهای نوشته‌شده در «راتن تومیتوز» رویکرد مثبت نسبت به ساخته جدید زک اسنایدر داشتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج