۳۶۶۱۶۶
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

خودروی جدید ام‌وی‌ام در راه بازار

معاون بازاریابی و فروش شرکت مدیران خودرو گفت: به زودی نسل سوم خودرو X۳۳ با نام تجاری X۳۳ S توسط شرکت مدیران خودرو رونمایی و به بازار عرضه می‌شود.

ایسنا: معاون بازاریابی و فروش شرکت مدیران خودرو گفت: به زودی نسل سوم خودرو X۳۳ با نام تجاری X۳۳ S توسط شرکت مدیران خودرو رونمایی و به بازار عرضه می‌شود. امیرحسن امیری معاون بازاریابی و فروش شرکت مدیران خودرو همچنین گفت: خودروی X۳۳ به عنوان تاثیرگذارترین شاسی‌بلند تولید داخل در بازار، پس از گذشت بیش از ۵ سال از ورودش به بازار عملکرد خوبی را به لحاظ فروش و تجربه رانندگی ارایه کرده و بیش از ۵۰ هزار دستگاه را در کارنامه فروش خود ثبت کرده است.


خودروی جدید ام‌وی‌ام در راه بازار

وی با اشاره به اینکه دو نسل قبلی این خودرو در بازار با استقبال خوبی مواجه شده است، افزود: فروش جهانی این خودرو نیز بالغ بر یک‌میلیون دستگاه گزارش شده که در این رده قیمتی عدد قابل توجهی است.

امیری افزود: در نسل سوم این خودرو تغییرات عمده‌ای در بخش نمای بیرونی، داخلی و آپشن‌های آن نسبت به مدل قبلی داده شده؛ از جمله این تغییرات استایل مدرن و زیبای تریم داخلی دو رنگ مشکی و قرمز این شاسی بلند است که چاشنی خاصی از ترکیب تکنولوژی و صنعت مد به این خودرو اضافه کرده است همچنین بدنه خودرو نیز به صورت دو رنگ عرضه خواهد شد.


خودروی جدید ام‌وی‌ام در راه بازار

وی تصریح کرد : مدل جدید این خودرو در دو تیپ دنده‌ای و اتوماتیک با گیربکس CVT که هم‌اکنون مراحل تست‌های پیش از ورود خود را طی می‌کند در صف تصمیم‌گیری مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو برای ورود به بازار کشور است .

معاون بازاریابی و فروش شرکت مدیران خودرو گفت: تکنولوژی بالاتر و طراحی شیک‌تر و به‌ روزتر این خودرو به طور قطع بر قدرت رقابتی این مدل شاسی بلند خواهد افزود؛ از این رو انتظار می‌رود برنامه فروش موفقی را نیز همچون مدل‌های قبلی کسب کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آشغال چینی

    • حسن

      هیچ بقالی نخواهد گفت ماست من ترشه!بعدش شما مونتاژ زباله را با تولید خودرو اشتباه گرفته ای مردم اصلا دل خوشی از زباله سازان خودرو ندارند و هر آشغالی را با یکسری تغییرات حساب شده به مردم عرضه میکنید خودروسازی به معنی تولید با کیفیت خودرو از صفر تا صددرصد میباشد نه اینکه این دوشرکت قطعات چینی را روی هم میبندند و یک زباله ای بنام خودروی ایرانی مونتاژ میکنند شما که با افزایش سه برابری قیمت زباله هایتان و کاهش سه برابری کیفیت آنها خون مردم را داخل شیشه کرده اید انتظار نداشته باشید که با مونتاژ یک زباله دیگری به اسم خودرو به شما مدال داده شود.شما دوشرکت ظالم و ستمگر با قطعات بی کیفیت چینی بازار خودرو را در انحصار دارید و هر زباله ای را که مونتاژ میکنید به اسم خودتان ثبت میکنید و دم از خودروی ایرانی میزنید در حالیکه همه قطعات آن چینی میباشد و با نهایت بی شرمی آنرا به سه برابر قیمت به مردم عرضه میکنید و باز هم با نهایت بی شرمی اعلام میکنید که داریم ضرر میکنیم وای مردم.خودروسازی به معنی تولید خودرو از یک پیچ گرفته تا موتور و بدنه و قطعات و کیفیت آن بدون تکیه بر کشور خارجی(چین)نه به معنی سر هم کردن قطعات چینی.شما خجالت نمیکشید که اسم خودروساز را بر خود انتخاب میکنید.آلمان ژاپن آمریکا انگلیس و فرانسه هم خودروساز هستن و هیچوقت در حق مردم خود از کیفیت خودرو کم نمیذارن و به حقوق مصرف کننده بسیار اهمیت میدهند.شما هم قیمت زباله های خودتان را با ماشینهای اونها یکی میکنید.از خودروسازی حرف نزنید که جگر مردم را کباب کرداید(ایران خودرو و سایپا)

    • علی

      وقتی که ما حتی در تولید یک موتور سیکلت مانده ایم و موتور از چین داخل کارتن وارد ایران میشود و اینجا سرهم میشود چطور ادعای تولید و ساختن ماشین را بیان میکنید اگه کارخانه های مورسیکلت ما میتوانستن خودشان یه موتور سیکلت بسازن اینهمه موتور چینی و هندی در ایران وجود نداشت.حرفم اینست که ایرانخودرو و سایپا مونتاژ کار قطعات چینی شده اند و هنوز تکنولوژی ساخت موتور چه ماشین چه موتور سیکلت در کارخانه های زباله ساز ما وجود ندارد.

    • احسان

      با نظر حسن آقا و علی آقا کاملا موافقم چون حرف همه ملت همین است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج