۳۶۶۳۲۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اولین تیزر «شاه آرتور» به زبان فارسی

کمپانی «برادران وارنر» به تازگی از نسخه جدید افسانه «شاه آرتور» که این‌بار به کارگردانی گای ریچی روی پرده سینما می‌رود، رونمایی کرده است. این فانتزی اکشن که محصول مشترک هالیوود و بریتانیاست، با بازی چارلی هانام در نقش پادشاه آرتور از اوایل بهار سال آینده روانه پرده سینماها می‌شود.

وب‌سایت آی ‌سینما: کمپانی «برادران وارنر» به تازگی از نسخه جدید افسانه «شاه آرتور» که این‌بار به کارگردانی گای ریچی روی پرده سینما می‌رود، رونمایی کرده است. این فانتزی اکشن که محصول مشترک هالیوود و بریتانیاست، با بازی چارلی هانام در نقش پادشاه آرتور از اوایل بهار سال آینده روانه پرده سینماها می‌شود.

گای ریچی فیلمساز ۴۷ ساله بریتانیایی با همکاری استودیوی وارنر برداشت شخصی خود از افسانه قدیمی «شاه آرتور» را روی پرده سینما می‌آورد. به جز هانام که در نقش قهرمان اصلی داستان ظاهر شده، بازیگران مطرحی مانند جود لاو، جایمن هانسو، اریک بانا و ... در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند. جابی هارولد فیلمنامه‌نویس «مرز فردا» (۲۰۱۴) نگارش نسخه جدید افسانه «شاه آرتور» را برعهده داشته است. ساخته جدید ریچی با نسخه قدیمی «شاه آرتور» به کارگردانی آنتوان فوکوا و با بازی کلایو اوون و کیرا نایتلی که در سال ۲۰۰۴ روی پرده رفت هیچ‌گونه ارتباطی ندارد.

جالب‌تر آن که دیوید بکام کاپیتان سابق تیم ملی انگلستان به عنوان یکی از بازیگران فرعی فیلم، اولین حضور رسمی خود جلوی دوربین سینما را تجربه کرده است. این فانتزی اکشن از ۲۴ مارس ۲۰۱۷ (چهارم فروردین ۹۶)روانه پرده سینماها می‌شود.

اولین تیزر رسمی «شاه آرتور: افسانه شمشیر» (King Arthur: Legend of the Sword) را می‌توانید با زیرنویس فارسی در اینجا تماشا کنید.



در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

اولین تیزر «شاه آرتور» به زبان فارسی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج