۳۶۸۵۵۵
۵ نظر
۵۰۱۷
۵ نظر
۵۰۱۷
پ

آتش سوزی در تالار عروسی در تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق گسترده‌ یک مجتمع فرهنگی و تفریحی در تهرانسر خبر داد و گفت: در پی این حادثه آتش‌نشانان ۱۰۰ نفر از مهمانان یک مراسم عروسی را که در سالن پذیرایی این مجتمع برگزار شده بود نجات دادند.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق گسترده‌ یک مجتمع فرهنگی و تفریحی در تهرانسر خبر داد و گفت: در پی این حادثه آتش‌نشانان ۱۰۰ نفر از مهمانان یک مراسم عروسی را که در سالن پذیرایی این مجتمع برگزار شده بود نجات دادند.

سید جلال ملکی در این‌باره گفت: وقوع حادثه حریق در یک مجتمع فرهنگی و تفریحی در بلوار گل‌های تهرانسر در ساعت ۲۳:۲۹ شب گذشته به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان چهار ایستگاه را با تجهیزات مربوطه به محل حادثه اعزام کرد.

او با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه تاکید کرد:‌ پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد که حریق در یک مجتمع فرهنگی تفریحی به مساحت حدود ۵۰۰۰ متر مربع رخ داده و کانون آن سالنی پذیرایی و رستورانی سنتی به مساحت حدود ۳۰۰ متر مربع بود که در مجاورت چندین باب مغازه قرار داشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه شعله‌های آتش‌ تمام این سالن را در بر گرفته و در حال سرایت به مغازه‌های مجاور و دیگر بخش‌های این مجتمع بود، ادامه داد:‌ در مجاورت این رستوران فضای روبازی قرار داشت که یک مراسم عروسی در آن برگزار شده بود. که وقوع حریق سبب وحشت این افراد شده و بیم آن وجود داشت که این افراد هنگام فرار به داخل استخری که در این محل قرار داشت سقوط کنند که آتش‌نشانان وارد عمل شده و ضمن محافظت از این افراد، بیش از ۱۰۰ نفر از افراد حاضر در این محل را نجات داده و به محل امن منتقل کردند.

ملکی با بیان اینکه گروهی دیگر از آتش نشانان نیز همزمان عملیات اطفای حریق را در دستور کار خود قرار دادند، تاکید کرد: شعله‌های آتش به سقف‌ و این سالن پذیرایی نیز سرایت کرده بود و علی‌رغم مشکلاتی که وجود داشت آتش‌نشانان شعله‌های آتش‌را مهار و مدتی بعد به طور کامل اطفا کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه دو نفر از کارگران این سالن پذیرایی دچار دودگرفتگی شدند، گفت: این افراد در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفتند.

او با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است، گفت: عوامل آتش‌نشانی پس از ایمن‌سازی محل در ساعت ۱:۲۷ امروز به مأموریت خود خاتمه دادند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عالی بود مرسی

    • میرزا

      انشاءالله عروس داماد سالمند، آتش نشانه گرمی است انشاءالله گرمی در زندگی این زوج جوان باشه،
      اما ببین کی گفتم، فردا پس فردا میگن که پا و قدم عروس بوده آتش بر پا شده،
      نمیدونم مردم ما چه پدرکشتگی با دختر و زنها دارن؟؟؟!!!

    • بدون نام

      میرزا نظرشما چه ربطی داشت

    • میرزا

      سلام عزیز میرزا عرض بنده. این بود که برخی از مردم ما انگاری دختران و زنان خاری هستن در چشم آنها!!! منظور بدی نداشتم، انتقادی از دختر ستیزی و زن ستیزی بود، همین، بنده که برای عروس و داماد آرزوی سلامتی و موفقیت و خوشبختی کردم، آری عزیزم،

    • بهلول

      امیدوارم که عروس و داماد زندگی خوبی را شروع و همیشه شاد و موفق باشند، اما کار بر بی نام 15:44جناب میرزا یک تلنگر انتقادی به برخی از مردم مون که هنوز پاپی خرافات هستند زد، منظور بدی نداشته! دوباره خوب متن میرزا را بخون، متوجه میشی، ممنون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج