۳۶۸۵۷۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

امام جمعه تهران: خدا چهره واقعی آل سعود را نشان داد

خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: آل سعود ابتدا در لوای خادم بودن جنایات انجام می‌داد اما خدا را شکر چهره واقعی آن‌ها را خدا به ما نشان داد.

خبرگزاری ایسنا: خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: آل سعود ابتدا در لوای خادم بودن جنایات انجام می‌داد اما خدا را شکر چهره واقعی آن‌ها را خدا به ما نشان داد.

آیت الله امامی کاشانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به جنایات آل سعود در منطقه خاورمیانه ادامه داد: ببنیید این آل سعود چه بلایی بر سر جهان اسلام آورده است. ابتدا در لوای خادم بودن جنایات انجام می داد اما خدا را شکر چهره واقعی آن‌ها را خدا به ما نشان داد. الان می‌بینیم که با یمن، بحرین، سوریه، عراق، فلسطین و لبنان چه می‌کند. این بشارتی است که خداوند در قرآن به ما داده که روزی حق بر همگان آشکار می‌شود.

امامی کاشانی افزود: کاش دنیای اسلام مثل شیعیان به امام عصر (عج) توجه می کرد. اگر به حضور ایشان توجه داشتند جهان اسلام اینگونه نمی‌شد. البته همه دنیای اسلام به قیام حضرت مهدی (عج) معتقد هستند ولی این که ایشان در دنیا حضور دارند و نقشه‌های استعمار را مطالعه می‌کنند و اوضاع جهان را می‌بینند مختص شیعه است.

وی گفت: اگر همه منتظر بودند جهان اسلام به یک جزیره امن تبدیل می‌شد. از این رو به جهان اسلام توصیه می‌کنیم که روایت ها را بخوانند و مردم را به آینده اسلام با انتظار امیدوار کنند. اگر مردم حجاز این عقیده را داشته باشند دیگر آل سعود نمی‌تواند بر آن‌ها حکومت کند.

وی با اشاره به ضرورت اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی یادآور شد: نباید شرایط مان به گونه‌ای باشد که بیگانگان بر ما مسلط شوند. از همین رو هم مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را طرح کردند چرا که اقتصاد شاهرگ است. جهان اسلام نباید فقیر باشد. یک چیزهایی را هم باید خودمان رعایت کنیم آمار می‌دهند که شش برابر سرانه دنیا نان مصرف می‌کنیم چقدر از این مصرف واقعی است و چقدر آن را دور می‌ریزیم؟ این تفکر دور ریختن کار شیطان است. ما در مهمانی هایمان با دور ریختن نان و برنج آن را گسترش می‌دهیم.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران هم‌چنین گفت:‌ برقی که میلیاردها برای کشور هزینه بر است چرا باید سه برابر کشورهای دیگر دنیا در خانه‌های ما مصرف شود؟ چرا این همه خرج می‌کنید؟ این کارها کار شیطان است. در استفاده از کولر، بخاری، برق و امثال آن زیاده روی می‌کنیم که باز هم تاکید می‌کنم همه آن‌ها کارهای شیطان است. همه آن‌ها روش کار شیطان است. دولت صدا و سیما باید آمارها را درست به مردم اعلام کند و مجلس نیز آن‌ها را بررسی کند. مردم باید بدانند که چطور انرژی و غذا را دور می‌ریزند.

وی گفت:‌ امیدوارم بتوانیم جامعه ای ریشه دار و قوی داشته باشیم. این جامعه با اقتصاد سالم، با سیاست درست و با اخلاق سیاسی مناسب قوی می‌شود. سیاستی باید داشته باشیم که اسلام به آن سیاست علوی می‌گوید؛ همانی که امام خمینی(ره) گفتند و همانی که رهبری معظم انقلاب تنظیم اش می‌کنند. نسل جوان و دانشگاهی مان مخصوصا باید بیشتر تلاش کند. امیدوارم که ما نشانه‌های یک قوم منتظر را داشته باشیم.

امامی کاشانی در خطبه اول نماز جمعه این هفته تهران با گرامیداشت دهه ولایت حضرت فاطمه معصومه (س) و ولادت ثامن الحجج اظهار کرد: حدیثی از امام رضا (ع) وجود دارد که کسی که دایره سپاسگذاری خود را گسترش می‌دهد برکات بیشتری به دست می آورد. باید زندگی دنیا و آخرت را با هم ببینیم. اگر چنین دیدگاهی داشته باشیم زندگی پاکیزه می‌شود و جامعه ما هم بر همین اساس که عمل، پاداش و کیفر را با هم حساب کنند پاکیزه می‌شود. اگر بخواهیم مثل کسانی که سرمایه دارند و قدرتشان تحت هوای نفسشان است باشیم، آخرت را از دست داده‌ایم وهمه دارایی هایمان را باید در راه خدا خرج کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج