۳۶۸۷۹۱
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

دستگیری ۸۸ سارق و اوباش در شیراز

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهر شیراز، دستگیری ۸۸ سارق، متهم فراری و اراذل و اوباش در این طرح را یادآور شد.

پایگاه خبری پلیس: فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهر شیراز، دستگیری ۸۸ سارق، متهم فراری و اراذل و اوباش در این طرح را یادآور شد.

سردار احمدعلی گودرزی گفت: ماموران انتظامی فارس بعد از شناسایی نقاط آلوده و مجرمین سابقه‌دار، اقدام به پاکسازی این نقاط می‌کنند. انجام طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده با هماهنگی دستگاه قضایی انجام می‌شود. در آخرین طرح اجرا شده، ماموران در اولین ساعت‌های صبح با حضور در یکی از محله‌های حاشیه‌ای شیراز، ۳۶ سارق تحت تعقیب، ۳۱ متهم تحت تعقیب و ۲۱ نفر از اراذل و اوباش معروف تحت تعقیب را دستگیر کردند.

گودرزی گفت: در این طرح ۱۹ قبضه سلاح جنگی و شکاری،۲۰ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه،۵ دستگاه دوربین مداربسته که مجرمین پرخطر در جهت افزایش اقدامات مجرمانه خود از آنها استفاده می‌کردند، یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه،۳۱ کیلوگرم مواد مخدر،۱۵ عدد وافور و ۵۰ تیغه سلاح سرد، کشف شد.

گودرزی از کشف مقادیری اموال سرقتی خبر داد و گفت: در این طرح یک باند ۵ نفره آدم ربا شامل یک زن و ۴ مرد نیز دستگیر شده و گروگان آزاد شد. این افراد با هدف اخاذی فردی را از گویم ربوده و به شرق شیراز انتقال داده بودند که خوشبختانه آدم‌ربایان دستگیر و فرد گروگان، آزاد و ۳ خودروی آدم‌ربایان نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: پلیس فارس طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی را که از مطالبات مردمی و از وظایف ذاتی و قانونی نیروی انتظامی است را مستمر و با شدت و جدیت ادامه می دهد و زیرا این طرح ها سبب افزایش احساس امنیت در بین اقشار مردم شود. در این طرح‌ها کسانی که خرده فروش مواد مخدر هستند، اشخاصی که اقدامات مجرمانه انجام می‌دهند، سارقین تحت تعقیب و افرادی که اوباش‌گری می‌کنند از قبل شناسایی و بعد با هماهنگی دستگاه قضایی و با حضور قاضی در محل اجرای طرح دستگیر می‌شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود خدا وخسته نباشیدبه دلاوران جان بر کف نیروی انتظامی خداقوت امنیت جامعه ماحاصل تلاش شبانه روزی و بی وقفه این دلاورمردان وعزیزان است خسته نباشید .....

    • بدون نام

      احسنت به بر وبچه های نیرو انتظامی

    • اکبر

      سلام خسته نباشی به دلاورمردان نیروی انتظامی افرین به غیرت مردانگی شما برای امنیت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج