adexo3
۳۶۹۱۸۵
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

آغاز ثبت نام برای رشته های بدون کنکور

دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجوی صرفا" براساس سوابق تحصیلی منتشر شد و تمامی افراد دارای معدل دیپلم می توانند از ۲۳ تا ۲۸ مرداد نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

خبرگزاری مهر: دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجوی صرفا" براساس سوابق تحصیلی منتشر شد و تمامی افراد دارای معدل دیپلم می توانند از ۲۳ تا ۲۸ مرداد نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

پذیرش دانشجوی صرفا" براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی صورت می گیرد.

شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان، سهمیه‌ها، مراحل پذیرش، تکالیف، مدارک لازم و مراحل ثبت‌نام و انتخاب رشته اینترنتی به همراه جدول ‌استان‌، شهرستان‌، بخش‌ و کد بخش‌ (جدول شماره ۱) و جدول نام‌ و کد محل‌ کشورهای خارجی (جدول شماره ۲) و جدول‌ گروه‌بندی ‌دیپلم‌ها (جدول شماره ۳) در این دفترچه اعلام شده است.

شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو، شرایط و ضوابط کلی تحصیل در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو در دوره‌های مختلف تحصیلی، انتخاب رشته، جدول نوع گزینش در رشته‌های تحصیلی دوره روزانه گروه‌های آزمایشی به همراه جداول رشته‌های تحصیلی گروه های آزمایشی پنجگانه نیز منتشر شده است.

مقررات وظیفه عمومی، شرایط و ضوابط ثبت‌نام اتباع خارجی به همراه جداول حداقل کارآیی اعضا در گروه‌های آزمایشی پنجگانه نیز به اطلاع داوطلبان رسیده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مصطفی زاهدان

      تا سال اینده اینجوری میشه که پول 4سال یکجا بریزید مدرک لیسانس هر دانشگاه که دلتون بخواد تحویل میدیم.این خواهد شد ایران ما با 2500سال قدمت فرهنگی و...تبریک به مسولان .........ادمین جان بچاپ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج