۳۶۹۴۵۷
۵ نظر
۵۰۳۸
۵ نظر
۵۰۳۸
پ

یک هواپیما، فرودگاه مهرآباد را مختل کرد

از حدود ساعت ۲۱:۴۵ امشب و پس از حادثه‌ای که برای ایرباس هواپیمایی اترک با شماره پرواز ۱۹۴۳ اتفاق افتاد هنوز باند فرودگاه مهرآباد مسدود است و پروازهای ورودی و خروجی به آن متوقف هستند.

خبرگزاری ایسنا: از حدود ساعت ۲۱:۴۵ امشب و پس از حادثه‌ای که برای ایرباس هواپیمایی اترک با شماره پرواز ۱۹۴۳ اتفاق افتاد هنوز باند فرودگاه مهرآباد مسدود است و پروازهای ورودی و خروجی به آن متوقف هستند.

حوالی ساعت ۲۲ شنبه شب (۲۳ مرداد) هواپیمای شرکت اترک که قصد داشت باند فرودگاه مهرآباد را به مقصد فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد ترک کند، در هنگام برخاستن از زمین با سانحه‌ای روبرو شد که این موضوع به خروج هواپیما از باند انجامید.
یک هواپیما، فرودگاه مهرآباد را مختل کرد

هرچند هنوز هیچ‌یک از مسئولان این شرکت هواپیمایی و فرودگاه مهرآباد توضیح دقیقی درباره علت این حادثه ارائه نکرده‌اند اما خبرها حاکی از آن است که هیچ‌یک از مسافران در این حادثه با مصدومیت و یا مشکل جدی مواجه نشده‌اند و در حال حاضر شرایط آن‌ها عادی است.

پیگیری‌های خبرنگار ایسنا از فرودگاه مهرآباد نشان می‌دهد پس از گذشت بیش از ۲ ساعت از این حادثه هنوز وضعیت باند این فرودگاه مشخص نیست و هیچ پرواز ورودی به مهرآباد انجام نمی‌گیرد.
یک هواپیما، فرودگاه مهرآباد را مختل کرد

با توجه به دستور وزارت راه و شهرسازی مبنی بر لزوم توقف پروازهای نیمه‌شب در فرودگاه مهرآباد، احتمالا یا برخی از این پروازها لغو خواهند شد یا با تاخیرهای چند ساعتۀ به وجود آمده، مهرآباد امشب بیش از زمان عادی فعالیت خواهد کرد.

اطلاعات فرودگاه مهرآباد رسماً اعلام کرد تا زمانی که وضعیت باند مشخص نشود، همچنان پروازها در این فرودگاه متوقف بوده و احتمالا از دو فرودگاه امام خمینی و اصفهان به عنوان گزینه‌های جایگزین استفاده خواهد شد.
باند فرودگاه مهرآباد باز شد

باشگاه خبرنگاران جوان: فرودگاه مهرآباد که ساعتی پیش به دلیل خروج یک هواپیما از باند بسته شده بود ، باز گشایی شد.

بر این اساس مسافرین پرواز های خروجی درحال سوارشدن به هواپیما هستند و پروازهای ورودی می توانند به سمت فرودگاه مهراباد بازگردند.

گفتنی است تمامی پرواز ها به حالت عادی بازگشته و در این حادثه هیچ آسیبی به کسی نرسیده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اشراقی گلپایگانی

      بااین هواپیماهای قدیمی ودرب وداغون خدا نگهدار سرنشینانشان باشد همین هواپیما حدود 1سال پیش درباند مهراباد وهنگام بلندشدن دود فضای کابین وسالن هواپیما رافراگرفت. که جهت خروج مسافران از دربهای اضطراری وسرسرهای بادی که هنگام خطر باز میشوند ومسافران باید روی ان لیز بخورند وبه بیرون ازهواپیما هدایت شوند ولی یکی از سرسرها سوراخ بود وعمل نکرد. حالا هی بگوییم هواپیمای جدید موردنیاز نیست

    • سینا یزد

      حتما پیچ چرخش چینی یا ایرانی بوده شکسته

      پاسخ ها

      • sara

        برای تعمیر و تعویض چرخ ها و یا کلا هر چیزی که مربوط به هواپیماست حتما باید از وسایلی که کارخانه ی مبدا معرفی و تولید کرده استفاده کنن.و مدارک مربوطه به تعویض و تعمیر تا 5 سال بعد بایگانی میشن

    • بدون نام

      اونایی که میگید ما هواپیما لازم نداریم آگاه باشید که امروز خدا رحم کرد ولی اگر خدایی نکرده فردا پس فردا اتفاقی افتاد شما جوابگو هستین؟؟؟

      پاسخ ها

      • امین

        اون موقع هم میندازن گردن آمریکا و استکبار جهانی !!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج