اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۶۹۵۶۴
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

هراس دلواپسان از روحانی

محمدصادق جوادي حصار در روزنامه آرمان نوشت: يكي از گمانه‌زني‌هايي كه اين روزها نقل فضاي مجازي شده بحث رد صلاحیت‌سازی دكتر حسن روحاني است. توليد و توزيع اين مطالب ذيل چند هدف دنبال مي‌شود. دلواپسان اين موضوع را يا از روي واقعيت يا از روی فريبكاري اعلام مي‌كنند.

محمدصادق جوادي حصار در روزنامه آرمان نوشت: يكي از گمانه‌زني‌هايي كه اين روزها نقل فضاي مجازي شده بحث رد صلاحیت‌سازی دكتر حسن روحاني است. توليد و توزيع اين مطالب ذيل چند هدف دنبال مي‌شود. دلواپسان اين موضوع را يا از روي واقعيت يا از روی فريبكاري اعلام مي‌كنند.

آنها مدعي هستند به اين علت در مقابل دولت ايستادگي مي‌كنند كه دلواپس به خطر افتادن ارزش‌هاي انقلاب اسلامي، جايگاه نظام جمهوري اسلامي و دستاوردهاي علمي فرهنگي و نظامي توسط دولت روحاني هستند. البته اين جريان درجامعه نقش كمرنگي دارد و هر چند از قدرت دور افتاده است اما تلاش دارد با مخالفت با دولت روحانی مجددا زمینه بازگشت خودرا به قدرت فراهم کند.

از جمله مصاديق ادعاي آنها بد عهدي و چالش‌هاي از سوي كشورهاي غربي به ويژه آمريكا در مسير تحقق برجام است و اينگونه دغدغه‌ها را به دولت نسبت مي‌دهند ولازم مي‌دانند به علت بد عهدي غربي‌ها برخی نهادها از آقاي روحاني بخواهند تا در انتخابات آينده رياست‌جمهوري شركت نكند. دلواپسان با تمام توان مشغول چنگ زدن به ريسماني هستند كه با آن دكتر روحاني رد صلاحيت شود.

اين افراد كه تمايل زيادي براي پيروزي در انتخابات داشته و با حضور آقاي روحاني، احتمال پيروزي خود را درانتخابات كمرنگ مي‌دانند، بنابراین تلاش نموده تا با استفاده از ابزار‌های مختلف روحاني را از كانديداتوری منصرف کنند. لذا معتقدند روحاني بايد يا متقاعد شود كه در انتخابات ۹۶ ثبت نام نكند يا در صورت ثبت نام رد صلاحيت شود.

نكته اصلي متوقف كردن روندي است كه در كشور جریان دارد، چرا که اين روند منجر به تقويت يك جريان سياسي قوي و مستحكم اجتماعي خواهد شد كه تركيبي از جريان تحول خواه، مصلحت‌انديش و اصلاح‌طلب است و با تندروی میانه‌ای ندارد. دركنار اين مسائل با تحولاتي كه در داخل كشور به وقوع پيوسته، طيف گسترده‌اي از اصولگرايان هم در اين تركيب همراه دولت هستند. ائتلاف جريان اصلاح‌طلب، تحول خواه و اصولگرايان اعتدالي سبب خواهد شد، ديوار محكمي براي صيانت ازدستاورد‌هاي مشترك آنها به وجودآيد.

با توجه به شرایط فعلی، در صورت حضور بخشي از جريان منتقد يا مخالف دولت در عرصه رقابت با روحاني، آنها پيروز نخواهد شد. در اين باره اگر دلواپسان با اين وضعیت بخواهند درانتخابات حضور پيدا كنند، بدون شك شكست سنگيني را تجربه خواهند كرد. بنابراين براي جلوگيري از اين شكست تمام تلاش خود را بر گسست و متلاشي كردن اين پيوند مبارك متمركز خواهند كرد تا آقاي روحاني بدون حضور اصلاح‌طلبان و حمايت‌هاي جريان اعتدالي اصولگرا از ورود به انتخابات سال ۹۶ منصرف شود
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر روحانی -ما کشورمان را به دست بی لیاقتها نمی‌دهیم که دو باره شخمش بزنند

    • اکبرپزشکی

      ... روحانی هیچ هراسی نداره الکی گندش نکنید

    • بدون نام

      متاسفانه درصد حسود بازی در ایران بالا رفته.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج